Wizendraw Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hallo! Jeg begynte i 10. klasse i år, og hadde i går min første time Knus og Hærverk (). Vi fikk vite at vi har en oppgave vi skal jobbe med hele året, nemlig å lage et fotoalbum. Kriterier: Skolen har et fotorom hvor man kan fremkalle svart-hvitt, så vi ble oppfordret til å bruke det. Vi kunne velge hvilket tema vi ville, men det måtte være en rød tråd. Lurte på om noen her har forslag til hva jeg kunne ta for meg? Har et Canon Ixus 500 som jeg bruker ganske flittig, men er fersk i faget. Pappa har et gammelt Nikormat som jeg sikkert kan få låne, med telelinse osv... Alle svar mottas med takk! Lenke til kommentar
vickers Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg husker i 8de klasse da vi hadde arbeidsuke. Da var jeg på fotoavdelingen til Bergens Tidende. Husker jeg fikk et kamera, gikk rundt i Bergen å tok en masse bilder. Alle disse var i svart hvitt da det var enklest å kopiere etterpå. Så var det nesten 2 dager i mørkerom med fremmkalling. Velding interessant. Men men dette er en god del år siden. Så var det forslagg til motiver. Jeg liker natur motiver, men kanskje ikke det er helt perfekt hvis du tar i svart hvitt. Bor du i en by er det kanskje en del bygninger du kan ta bilde av. Kanskje fra en spessiell tidsepoke. Jeg husker de byggningene jeg tok bilde av i Bergen ble ganske bra i Svart hvitt. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg husker i 8de klasse da vi hadde arbeidsuke. Da var jeg på fotoavdelingen til Bergens Tidende. Husker jeg fikk et kamera, gikk rundt i Bergen å tok en masse bilder. Alle disse var i svart hvitt da det var enklest å kopiere etterpå. Så var det nesten 2 dager i mørkerom med fremmkalling. Velding interessant. Men men dette er en god del år siden. Så var det forslagg til motiver. Jeg liker natur motiver, men kanskje ikke det er helt perfekt hvis du tar i svart hvitt. Bor du i en by er det kanskje en del bygninger du kan ta bilde av. Kanskje fra en spessiell tidsepoke. Jeg husker de byggningene jeg tok bilde av i Bergen ble ganske bra i Svart hvitt. Bygninger var ikke dumt nei! En spesiell tidsepoke var heller ikke dumt! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå