Janivars Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Tror jeg skal ha meg dissa : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SHHD270 Godt isoloert, gode å ha på hodet, slettes ik så gærlig lyd.. For 900 kr så for du et godt headset. Her er noen tilbakemeldinger på Sennheiser HD270: http://www5.head-fi.org/forums/showthread....highlight=hd270 http://www5.head-fi.org/forums/showthread....highlight=hd270 http://www5.head-fi.org/forums/showthread....highlight=hd270 Ikke spesielt positivt, gitt. Antakeligvis like greit å legge til 2-300,- og få seg en HD280 Pro. okay.. Det viktigste for meg er at de demper en del lyd, er veldig gode å ha på øra, dekker hele øret.. Lyden bør også være bra, men trenger ik å være den beste innenfor sin prisklasse. Kan legge 700 - 1000 kr i det.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Sennheiser HD212 Pro isolerer rimelig greit, og lekker fint lite. Ikke nødvendigvis super lyd, men kanskje greit nok til denne bruken? Takker. Men hva hvis man legge på *litt* på prisen, en Birkeland eller noe sånt? Kan man få noe som isolerer godt, men som legger på litt på lydkvaliteten? (Ser at hverken du eller HPX var særlig entusiastisk ang lyden... ) Lenke til kommentar
JensL Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Sennheiser HD212 Pro isolerer rimelig greit, og lekker fint lite. Ikke nødvendigvis super lyd, men kanskje greit nok til denne bruken? Takker. Men hva hvis man legge på *litt* på prisen, en Birkeland eller noe sånt? Kan man få noe som isolerer godt, men som legger på litt på lydkvaliteten? (Ser at hverken du eller HPX var særlig entusiastisk ang lyden... ) Tja, legge på 200,-? Kommer da opp i ca. 600-700,- .... Hmm...hverken Sennheiser eller Beyerdynamic har noen gode lukkede saker i denne prisklassen, bortsett fra allerede nevnte DT231 som ikke isolerer nok. Kanskje du burde se litt på koss Pro 3AA? Jeg har ikke hørt denne selv, så jeg vet ikke hvor godt den isolerer. Du kommer rimelig nært Shure E2c øreplugger i pris. Disse skal ihvertfall isolere mer enn nok, og lyden skal også være meget oppegående. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 JensL kan ikke du fortelle meg hvor mye bedre Sennheiser HD270 er i forhold til KOSS UR 20. Vet at prisforskjellen er stor men .... Lenke til kommentar
JensL Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 JensL kan ikke du fortelle meg hvor mye bedre Sennheiser HD270 er i forhold til KOSS UR 20. Vet at prisforskjellen er stor men .... Det blir litt vanskelig, da jeg ikke har hørt Koss UR20. Har ikke lest så mye om den heller. Men jeg er rimelig sikker på at Sennheiseren vil være bedre i forhold. Saken er at f.eks. Sennheiser HD515 eller HD555 vil være bedre enn HD270 igjen...men de er åpne... Ska'kke værra lett... Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 JensL kan ikke du fortelle meg hvor mye bedre Sennheiser HD270 er i forhold til KOSS UR 20. Vet at prisforskjellen er stor men .... Det blir litt vanskelig, da jeg ikke har hørt Koss UR20. Har ikke lest så mye om den heller. Men jeg er rimelig sikker på at Sennheiseren vil være bedre i forhold. Saken er at f.eks. Sennheiser HD515 eller HD555 vil være bedre enn HD270 igjen...men de er åpne... Ska'kke værra lett... æsj.. Har du ikke hørt om KOSS UR 20 ?? rart.. Mange som har den.. Bror har den blant annet.. Digg headset, men lyden er jo seff ikke det beste.. Men den skjermer litt lyd også.. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 JensL kan ikke du fortelle meg hvor mye bedre Sennheiser HD270 er i forhold til KOSS UR 20. Vet at prisforskjellen er stor men .... Det blir litt vanskelig, da jeg ikke har hørt Koss UR20. Har ikke lest så mye om den heller. Men jeg er rimelig sikker på at Sennheiseren vil være bedre i forhold. Saken er at f.eks. Sennheiser HD515 eller HD555 vil være bedre enn HD270 igjen...men de er åpne... Ska'kke værra lett... æsj.. Har du ikke hørt om KOSS UR 20 ?? rart.. Mange som har den.. Bror har den blant annet.. Digg headset, men lyden er jo seff ikke det beste.. Men den skjermer litt lyd også.. Hvis UR20 bare demper litt, har du mer igjen for penga hvis du går for Beyer DT231. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 JensL: Koss Pro 3AA så faktisk veldig spennende ut. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
JensL Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) JensL: Koss Pro 3AA så faktisk veldig spennende ut. Takk for hjelpa! Husk at jeg har ikke hørt denne selv, så jeg aner ikke om 3AA isolerer tilstrekkelig. Se om du finner en butikk der du kan prøve den litt. Lyden skal visst ikke være så aller verst til prisen. Endret 31. august 2004 av JensL Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Husk at jeg har ikke hørt denne selv, så jeg aner ikke om 3AA isolerer tilstrekkelig. Se om du finner en butikk der du kan prøve den litt. Will do... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå