Gå til innhold

alternativer til logitech Z-2200?

Anbefalte innlegg

heihå, flytter på hybel nå og tenkte på og skaffe meg et 2.1 oppsett til laptopen.

har tittet på logitech z-2200, og det virker jo veldig bra! men før jeg bestiller må jeg jo bare sjekke litt ekstra nøye. :) Finnes det noen like bra alternativer i den pris klassen?

skal brukes som 50/50 musikk/film anlegg på en 10kvm hybel.

er dette en fullverdig erstatning mot et "vanlig" stereo anlegg, (et rimelig et sådan)

takker og bukker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det var jo det, nei skulle nok helst kjøpt et ordentlig anlegg hadde jeg hatt en 4-5000,- og legge ut, men siden konto'n er ribba er vel jeg ute etter noe så billigt som mulig.

satser på z-2200 da, ser ikke ut til at det er noen andre alternativer ute å går..?

har ikke hørt annet en skryt om de høytallerne så de kan vel ikke være så dårlig!

Lenke til kommentar

Om du velger Creative Megaworks 250d eller Logitech z-2200 har egentlig lite å så når du skal ha det på ett så lite sted... Har selv z-2200 på rommet mitt som er vel ca 10 kvm... holder i massevis+litt til... så uansett hvilke du velger blir du nok fornøyd, og naboene dine vil kanskje klage litt!

Lenke til kommentar

ok, har hatt z-2200 nå i et par dager og fått spillt inn og testet den. kan ikke si meg annet en storfornøyd!

funker like bra til film som musikk og lydkvaliteten er bedre en forventet.

dette vil absolutt fungere som en fullverdig erstatning for et stereoanlegg for meg!

Lenke til kommentar

Det er feil å si at z-2200 IKKE erstatter et lite dritt anlegg som man får kjøpt på elkjøp til samme pris!!! For det gjør det!!! Man får ikke skikkelig Hi-Fi til 1200 kr, men med z-2200 er man et stykke på vei ;):yes::thumbup: Anlegget har skikkelig TRØKK.

Et annet alternativ til litt billigere pris:

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=8657

Disse er også veldig bra, les erfaringene. De er hvertfall veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...