phax Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 heihå, flytter på hybel nå og tenkte på og skaffe meg et 2.1 oppsett til laptopen. har tittet på logitech z-2200, og det virker jo veldig bra! men før jeg bestiller må jeg jo bare sjekke litt ekstra nøye. Finnes det noen like bra alternativer i den pris klassen? skal brukes som 50/50 musikk/film anlegg på en 10kvm hybel. er dette en fullverdig erstatning mot et "vanlig" stereo anlegg, (et rimelig et sådan) takker og bukker for alle svar. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Nei, det er ikke en fullverdig erstatning for stereoanlegg. 2.1 oppsett er bare tull i denne prisklassen. Kjøp 2 høyttalere og en billig forsterker og du vil sitte igjen med mye bedre lyd. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg vil si at det er det beste du får i forhold til prisen (regner med at det ligger rundt 1300kr nå?), og for den prisen, får du ikke en brukbar forsterker. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 men da må jeg minimum opp i 3dobbelt så høy pris, og med mitt budsjett så ser det litt dårlig ut.. er virkelig f.eks et billig cambridge/gale oppsett verdt den prisforskjellen når det bare er snakk om et hybel anlegg? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 er virkelig f.eks et billig cambridge/gale oppsett verdt den prisforskjellen når det bare er snakk om et hybel anlegg? Kommer helt ann på hva slags krav du stiller, og hvor mye penger du har tenkt å legge i det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 ja det var jo det, nei skulle nok helst kjøpt et ordentlig anlegg hadde jeg hatt en 4-5000,- og legge ut, men siden konto'n er ribba er vel jeg ute etter noe så billigt som mulig. satser på z-2200 da, ser ikke ut til at det er noen andre alternativer ute å går..? har ikke hørt annet en skryt om de høytallerne så de kan vel ikke være så dårlig! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tror det skal holde bra til musikk og den slags. Har Z-5300 og der er det MER enn nok lyd og hente. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 ja har lest en del review's, scorte faktisk bedre på musikk en film så skal nok holde bra. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Megaworks 250D er et bedre anlegg til samme pris. lavere hz og bedre til musikk. ikke hør på de som sier " ta z-2200", det er fordi de har z-2200 og prøver å rettferdiggjøre valget sitt. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Om du velger Creative Megaworks 250d eller Logitech z-2200 har egentlig lite å så når du skal ha det på ett så lite sted... Har selv z-2200 på rommet mitt som er vel ca 10 kvm... holder i massevis+litt til... så uansett hvilke du velger blir du nok fornøyd, og naboene dine vil kanskje klage litt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 ok, men siden megaworks 250d koster 250,- mer og ikke var like estetisk bra velger jeg nok z-2200 likevel! siden lydforskjellene sannsynligvis er minimale.. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Enig med Grendal, Megaworks sitt er en del bedre en Logitech sitt. MYE bedre til musikk, hvis det er det du skal bruke det mest til å burde du kjøpe de. Spiller du tror jeg ikke det har så mye å si. Men fortsatt en liten knapp på 250D i spilling også. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hva med 550THX? lurer på hvordan det står seg i forhold til z680 og ikke minst Gigaworks 750..jeg har falt for 550thx og bestilt det ihvertfall =) Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 ok, har hatt z-2200 nå i et par dager og fått spillt inn og testet den. kan ikke si meg annet en storfornøyd! funker like bra til film som musikk og lydkvaliteten er bedre en forventet. dette vil absolutt fungere som en fullverdig erstatning for et stereoanlegg for meg! Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det er feil å si at z-2200 IKKE erstatter et lite dritt anlegg som man får kjøpt på elkjøp til samme pris!!! For det gjør det!!! Man får ikke skikkelig Hi-Fi til 1200 kr, men med z-2200 er man et stykke på vei Anlegget har skikkelig TRØKK. Et annet alternativ til litt billigere pris: http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=8657 Disse er også veldig bra, les erfaringene. De er hvertfall veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå