venomzorg Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 jeg har et pinnacle pctv pro! jeg har akuratt installert det og allt slikt, når jeg starter det opp finner den kanalene og jeg hører lyden! men det kommer ikke noe bildet!!! vinduet er ROSA!!! urk! noen som vet hva som kan være galt osvosv?? jeg har prøvd programmet dscaler, men der finner den ingen kanaler.... hlp! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg vil tru at du kjører Win XP. Hvis du hadde sjekka forumet til pinnacle før du kjøpte, så hadde du visst at du kjøpte problemer. Men det funker delvis hos meg. Jeg bruker da windows sine standarddrivere. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 uff, jeg kjøere win2k, funker det bare med 98?? urk Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Win xp og 2000 er vel omtrent samme greia(problemene). Men da jeg hadde 98 funka alt som gull og grønne skoger. Opptak, tekst-tv, lyd og kanaler var 100%. Jeg vil anbefale deg å bytte det hvis du har muligheten. Hauppauge anbefales. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hauppauge funker meget bra med Windows 2000, XP også tror jeg også Funker med Linux og Beos også Selg eller bytt tv kortet ditt inn til et Hauppauge Win Theater eller Hauppauge Win TV PVR Lenke til kommentar
eddott Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg har også Pinnacle pctv pro, og har ingen problemer med det i WinXP. Alt funker fint. Eneste problem oppstår dersom jeg prøver å bruke 2 skjermer, da får jeg de problemene du nevner. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 18:01, venomzorg skrev:jeg har et pinnacle pctv pro! jeg har akuratt installert det og allt slikt, når jeg starter det opp finner den kanalene og jeg hører lyden! men det kommer ikke noe bildet!!! vinduet er ROSA!!! urk!noen som vet hva som kan være galt osvosv??jeg har prøvd programmet dscaler, men der finner den ingen kanaler.... hlp! har du valgt PAL som tv-standard? prøv å slå av og på "enable interlace" og "force primary" - det kan hende at skjermkortet ditt ikke støtter interlacing! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 eddott: Hvilke innstillinger har du brukt for å få tekst-tv og capture til å funke? Driver? Jeg trur det er en haug med pinnacle-eiere som har lyst til å vite det... Lenke til kommentar
eddott Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg bruker driver 28.32 fra Nvidia med mitt Abit GeForce Ti 4400. Har ikke endret på noen instillinger. Instalerte bare programvaren fra CD'en (ver 4.02) og alt fungerte fint. Burde jeg hatt problemer? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Nei, du burde ikke hatt problemer. Ingen burde hatt det, men mange har det for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå