tivers1 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 HAHAHA ser for meg det svart malte tryne hans når han får høre Sputnik: Nå skal vi skilles Johanne! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 noen som har linken til forumet den står på? Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hahhahaahha tror han får seg en stooor overaskelse når han faktiskt skal høre på de cdene Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 HAHAHA ser for meg det svart malte tryne hans når han får høre Sputnik: Nå skal vi skilles Johanne! Ehh, er han goth eller satanist er han mest sannsynlig kvitmalt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Haha, skulle likt å se reaksjonen hans når han setter på litt av DDE og Sputnik Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 har du ikke link til tråden med det samme finner den ikke.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ser ut som om den opprinelige tråden ikkje eksisterer meir... http://www.screammagazine.com/modules.php?...iewtopic&t=9653 Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 "...truly desecrating songs designed to bring forth visions of torment and hell" Selm om ytlendingen ikke får helt det han spør om, er jeg ihvertfall hjertens enig i beskrivelsen av virkningen musikken har ;-) Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Han tror visst han får bonus på bensinstasjonen hvis han har hørt Darkthrone's første democd nok ganger. Han vil forberede seg til infernofestivalen Var forumet til infernofestivalen 2003 at dette fant sted, og såklart man vil høre på litt forskjellig norsk blackmetal når man skal til norge for å høre på en del norsk bm. Og nei han trodde nok ikke han fikk billigere bensin eller ta to betal for en på rimi`n etter å ha hørt 15ganger på demo cd`ne til darkthrone. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 LOL! leste i dag trønder-avisa. og der sto det da en artikkel om den utenlandske black metal fyren og devils death ensemble. hvis dere vil kan jeg ta noen bilder. men alle trøndere her som abbonnerer på trønder-avisa kan bekrefte dette. :!: Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hadde vært fint med bilder fra avis ja om den ikke er å finne på internet. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 på grunn av noe rart så kan jeg ikke komme med bilder. men artikkelen står på http://trønderavisa.no/ men merkelig nok så kommer du til forsiden selv om jeg kopierte adressen til artikkelen,rot litt rundt på kultur emnet så finner du den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Sett i lys av at "artikkelen" er 1,5 år gammel er det litt meningsløst å lete etter forumposten for å se hva fyren svarte. Infernofestivalen er i påska, og denne var i forumet til inferno 2003. Han har nok funnet ut av spøken for lenge siden og har glemt hele greia. Var bare noen som plukka den opp og begynte å massemaile. Har selv fått mailer som er sånn: "FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: Hardt å være satanist LOLZROFLMAOMGWTFBBQ" som var sendt til 20 stykker samtidig. Mao. spam. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har sendt den til DDE! HAHA! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har sendt den til DDE! HAHA! Hvis du får svar kan du poste det her? Hadde vært morsomt å lese det :!: Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 på grunn av noe rart så kan jeg ikke komme med bilder. men artikkelen står på http://trønderavisa.no/ men merkelig nok så kommer du til forsiden selv om jeg kopierte adressen til artikkelen,rot litt rundt på kultur emnet så finner du den. Her skal den være: http://trønderavisa.no/apps/pbcs.dll/artik...08310004&Ref=AR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå