goggen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg har Chello classic, og bor i Oslo. Har en periode vært litt dårlig stabilitet, modemet jobber ikke kontinuerlig, og med jenvne mellomrom henger tilkoblingen seg et par sekunder. Gjelder både mail og vanlig surfing. Nå i går og i dag har det blit thelt ille, og det tar gjerne et minutt eller to å få opp en nettside, og mail tar laaang tid. Noen som vet hva som kan være feil? Problemer med linja eller med min pc? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg hadde samme problemet med ngt bravo, og fant til slutt ut at det var noe galt med pc'en, hva det var aner jeg ikke. Så jeg valgte å resinstallere os og det har funket til nå. Hvis det er modemet det er noe galt med, kan du jo prøve å trekke ut strøm tilførselen en liten stund og se om det hjelper. Hvis tp kabelen til modemet er skadet , kan det også være grunn til at det er ustabilt. Hvis du ikke har scanned pc'en din for spyware og virus burde du gjøre det også. Lykke til m.v.h Knut Fredrik Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har hatt samme problem med ADSL. Problemet ble løst da jeg satte fast IP mot nettverkskortet Lenke til kommentar
goggen Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Fikk prøvd å koble opp mot en annen bærbar pc nå, og samme problemet der, så det er nok ikke pc det er noe i veien med. HAr også nylig scanna for spyware og kjører norton autoupdate, samt XP firewall, så tror heller ikke det skal være problemet. SKal teste å koble nettverkskort mot IPen, får vel også prøve å ringe supporten dems å høre (det i seg selv er jo et eget prosjekt når det gjelder UPC).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå