Ingar Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Selv mener jeg at Rosenborg (selvsagt) vinner. vidre trur jeg at Sogndal og Fredrikstad rykker ned, selv om jeg _gjerne_ skulle sett Sogndal på kvalik. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Blir nok Rosenborg igjen ja Sogndal har det med å rykke opp og ned annenhvert år. Fredrikstad er det vel ikke håp for lenger. Veldig tight på kvalikplassen....tipper Stabæk. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Rosenborg vinner som vanlig. Fredrikstad ligger ikke så bra ann, men håper de kan klare en kvallik. Sogndal rykker ned. Siste laget som rykker ned er jeg ikke helt sikker på, men gjør meg ingenting om det blir Odd, Stabæk eller Molde. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Rosenborg vinner, Sogndal rykker ned, Fredrikstad ser det dårlig ut for, men jeg håper de klarer kvalikken... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 har en skummel følelse at odd ryker ned Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tror at Tromsø IL vinner iår. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 OK, tipp på hvem som kommer i Royal League, da. (dvs de 4 første) Mitt forslag: RBK vinner. tar med seg Lillestrøm på sølvplass, VIF på tredjeplass og Brann på fjerde. Lyn og Tromsø får det tøft utover. Fredrikstad går helt klart ned, det samme gjør sogndal. Stabæk til kvalik. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vål'enga vinner, og det er vel fortsatt en bitteliten teoretisk sjanse for at Lillestrøm rykker ned, så da satser jeg på det. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 RBK vinner (no shit ), Sogndal og FFK rykker ned direkte, Viking på kvallik. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Viking har spilt dritt hele sesongen så det skulle ikke overraske meg om de rykket ned Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Viking har spilt dritt hele sesongen så det skulle ikke overraske meg om de rykket ned Skjer det sier jeg takk og farvel til sesongkort på viking-stadion Men kjenner jeg dem rett klarer de å hindre at dette skjer Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tror at Tromsø IL vinner iår. Dream on. RBK vinner alltid. Dessverre. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 tror neppe viking rykker ned i år. Blir litt verre til neste år når Nevland forsvinner, men de finner vell en ny spiss. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Nei det ser ut som om de skal klare og holde seg på plass, men uansett er det en skikkelig dårli måte å starte den nye tidsalderen med ny stadio på. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Viking har spilt dritt hele sesongen så det skulle ikke overraske meg om de rykket ned Skjer det sier jeg takk og farvel til sesongkort på viking-stadion Men kjenner jeg dem rett klarer de å hindre at dette skjer Ser ut til at de klarer seg 3 strake seirer, now we'r talkin..... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Rosenborg drar vel denne serien i land i år og. Er redd for der. Enga på 2. plass og tror faktisk brann kan klare 3. plassen hvis de fortsetter slik som de har gjort i det siste. Tror sogndal, fredrikstad rykker ned og molde på kvalik. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Fredrikstad kommer til å klare seg. Ingen tvil! Er jo faktisk høstens formlag! Personlig håper jeg følgende: -- Enga vinner serien. -- Brann slår Lyn i cupfinalen. -- Ham-Kam kommer ikke til Royal Leauge. -- Stabæk rykker ned. -- Tro det eller ei: Moss holder seg i 1.divisjon.. (mao: rykker ikke ned...) Tror i tillegg at: -- Sogndal rykker ned (de har jo tross alt bare en teoretisk sjangs for å overleve, ved at ingen av de fire lagene over tar poeng, samt at Sogndal tar 9 poeng. Noe som ikke kommer til å skje!) -- Molde spiller kvalik på Sandefjord. Endret 15. oktober 2004 av t_man Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sogndal har rykka ned. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Heldigvis rykket ikke viking rett ned til 1. divisjon, men de kan forstatt havne på kvallik. Tror nok jeg håper at enga vinner serien i år siden RBK har vunnet 10 år på rad nå. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Sogndal har rykka ned. Men slapp av, vi kommer tilbakars! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå