Titanium Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Kan dette være noe positivt for oss moddere?? http://www.dagbladet.no/dinside/2004/08/20/406082.html Kan jo sikkert få ut bildene selv, og/eller bruke lcd'et til noe nyttig Endret 22. august 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 hvor og når begynner de å selge den der? høres kul ut da... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det kom i et annet land for lenge siden. Var noen som klarte å få ut minnekortet og legge bildene inn på pc'en sin. Kan se om jeg finner den artikkelen igjen nå. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 haha hvor genialt hadde det ikke vært å demontere hele greia og ta vare på minnet og skjermen! det blir billig det når du tenker at det koster bare 100 kr. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Holy crap, det var billig! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hadde vært moro å festa en sånn skjerm på pcen og fått den til å vise bilder etter hverandre, som en lysbilde framvisning. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hadde vært moro å festa en sånn skjerm på pcen og fått den til å vise bilder etter hverandre, som en lysbilde framvisning. eh javell? Hva er så spesiellt med det da? weee, en liten skjerm som viser bilder på pcn, oj oj Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det hadde vært gøy, det hadde faen meg vekket oppmerksomhet på lan! Lenke til kommentar
cc Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det er din store målsetning her i livet, å få oppmerksomhet på lan? Det finnes da nok av morsomme ting å bruke en sånn skjerm og et minnekort til. Lurer på om man kunne klart å modde inn skjermen i en HTPC. Tøft med fjernkontroll som har kortleser og skjerm, kan sitte i sofaen og gå igjennom forskjellige kort. Latskapen når nye høyder =) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kanskje vi slipper og høre dette i worklogg's "Jeg har ikke kamere, skal låne" "ingen bilder enda, mangler kamera" "bilder tatt med mobil" *** Latskapen når nye høyder =) Har det bra , bare jeg får KAKE Lenke til kommentar
Valent Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det var sinnsyk fet til en hundrings, så får du minne brikke + en "lcd" skjerm som du bl.a kan feste på kabissen som viser temperature med farge.... fetT det! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hva med å fikse på den at den ikke slutter å ta bilder , så har du et kjempe billig digi cam for "livstid" Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Arrg, ekstremt dårlig tittel på denne tråden. Jeg har blitt lurt inn på den 3 ganger idag :!: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Arrg, ekstremt dårlig tittel på denne tråden. Jeg har blitt lurt inn på den 3 ganger idag Enig! Lenke til kommentar
nippleboy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 sikkert vært kult å få litt minne gratis men la oss ikke gå helt av skaftet da. Er sikkert Yber dårlig minne og det er jo begrensa m plass til 24 bilder så det er jo ikke største brikka i manns minne. Tror ikke det blir så fett altså. Skjerm ja ja kan sikkert brukes til noe tull? Som feks skjerm i cockpit på min mye omtenkte snart på vei rakket mod m åpen cockpit for morro skyld? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) hva med å kjøpe det, bytte minne, mekke litt på det, så har du ett digital-kamera til 100kr + prisen av minne... det skal være mulig... .... Du kan selvsagt ikke laste bildene ut av kameraet på egenhånd. Det gjør butikken når du leverer det inn, og de resirkulerer selve kameraet. .... de kan gjøre det, så da kan vel vi gjøre det også Endret 24. august 2004 av aklla Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 må kjøpe og demontere Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 "bilder tatt med mobil" hm.. er det noe galt å bruke mobilen da? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 "bilder tatt med mobil" hm.. er det noe galt å bruke mobilen da? Kvalitet = Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det er sikkert bare en liten skjerm på kameraet, og kvaliteten er sikkert heller ikke så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå