Datanerd01 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hey! Er trøtt så går direkte på sak! Noen som kan gi meg en anbefaling til en god popup stopper.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 skift nettleser til Opera, der er popup stopper innebygd! men hvis du må ha IE er google toolbar ganske bra! Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 har selv google toolbar der ser man hvor mange sider som er blokkert og med ett enkelt tastetrykk kan man skru av blokkeringen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) ^- hør, hør. Edit: datating sitt innlegg, ikke han med google toolbar. Endret 21. august 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 har selv google toolbarder ser man hvor mange sider som er blokkert og med ett enkelt tastetrykk kan man skru av blokkeringen. Bruker også Google Toolbar. Anbefales på det varmeste. Vet at en flere andre nettlesere har innebygget popup-stopper, men det blir ikke aktuelt å skifte før jeg finner en nettleser som funker ordentlig på alle nettsider. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Mozilla Firefox har også innebygd pop-up morder. Og med SP2 får IEX det og. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tester for tiden "Guard Bar" som også har flere andre nyttige funksjoner: http://guardbar.com/ Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 har selv google toolbarder ser man hvor mange sider som er blokkert og med ett enkelt tastetrykk kan man skru av blokkeringen. Har hatt google toolbar temmelig lenge nå, å har vært syykt fornøyd med den.. I senere tid merker jeg at den slipper igjennom enkelte popups, noe som er litt kjipt tho.. Lenke til kommentar
^ole Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) WinXP Service pack 2 det er tingen. Bruker microsoft internett explorer service pack 2. Du kan stille inn på pop-up blockeren hvor aggressiv den skal vær. F.eks du kan stille inn slik at den blokkerer alt av pop-up vinduer og hvis det er noen vinduer du må ha opp så trykker du bare på ctrl! Endret 21. august 2004 av ^ole Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 WinXP Service pack 2 det er tingen. Enig med denne påstanden! Om du ønsker en ekstern pop-up-dreper, vil jeg anbefale Zero Popup på det varmeste. Den er ikke gratis, men du får nok tak i en prøveversjon. Relatert lenke: http://www.tooto.com/popup-killer/ Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 WinXP Service pack 2 det er tingen. Enig med denne påstanden! Om du ønsker en ekstern pop-up-dreper, vil jeg anbefale Zero Popup på det varmeste. Den er ikke gratis, men du får nok tak i en prøveversjon. Relatert lenke: http://www.tooto.com/popup-killer/ Takk skal du ha!!!! Kom på at vi fikk me zero popup me dataen!!! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 trodde ikkje d va mer igjen av de der IE brukerene....bortsett fra mor å far å sånn då Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 trodde ikkje d va mer igjen av de der IE brukerene....bortsett fra mor å far å sånn då Det er fremdeles noen som vil bruke en nettleser som fungerer på alle nettsider. Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 selv kjører jeg naturligvis Opera nettleser og Mozilla Firefox på laptoppen, begge to er ganske så grei. begge to har som sagt popup stoppere. har ikke brukt IE sikkelig på ja, flere månder, ser ikke den helt store nytten i IE lenger, bruker den ikke til Win Update en gang, bruker bare Win update en gang jeg å det er etter formatering, så derfor trenger jeg ikke IE der heller husker at jeg prøvde en popup stopper en gang, men husker hverken hva den het eller hva den gjorde for noe. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 trodde ikkje d va mer igjen av de der IE brukerene....bortsett fra mor å far å sånn då Det er fremdeles noen som vil bruke en nettleser som fungerer på alle nettsider. fire fox funerer på alle nettsider... men opera derimot Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) dobbelpost Endret 24. august 2004 av Morten-data Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 PopUp-stopper fra PanicWare er et bra program. Gratis er det også. mvh Pantera Lenke til kommentar
monstar Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Skift til Opera!, eller last ned google toolbar. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Google toolbar funker bra!! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Noen ganger lurer jeg på om Opera er forbeholdt de få som ikke er i stand til å få IE til å virke... Hver gang problemer med IE kommer på banen ropes Opera og andre weblesere ut som om det skulle være den optimale og selvsagte løsning for alle... Om man snur det litt på hodet er i beste fall Opera og Firefox et alternativ for de som ikke klarer å få IE til å funke som forutsatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå