Devil-Teddy Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg bestilte en pakke på onsdag kl 15:17... Ved 18:00 tiden på onsdag var det levert til hovedpostkontoret! Ved 21:00 tiden var den kommet til HovedPostkontoret i Oslo! Og kl: 07:37 neste dag var den kommet til mitt postkontor! Jeg hentet den selvfølgelig kl 09:00 når posten åpnet! Det tok altså 17 timer og 43 min fra jeg bestilte pakken til jeg hadde den i hendene... Dette var i mine øyne SYKT, hadde ikke ventet pakken før fredag eller no. Creds til Netshop sier jeg bare! Endret 21. august 2004 av Devil-Teddy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Ja, det viser seg at NetShop garantert er på topp3, om ikkje på førsteplass når det kjem til leveringstid. Kjempebutikk. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Netshop poster pakken rimelig fort etter at bestillingen har blitt levert og posten er også kjappe Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Posten er vel hovedsakelig synderen når det gjelder pakker, i mitt tilfelle bestilte jeg en pakke søndags kveld, mottok pakken fredagen (i går). Pakken hadde da blitt sendt rundt halve norge... Lenke til kommentar
carp Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Litt off-topic kanskje, men posten er ofte synderen. Om jeg skal ha en pakke tar det minst 5 dager før den er hos meg... Først til postkontoret, og så til oslo neste dag. Der ligger den gjerne i 2 dager, derettersendes den til fauske, hvor dem klarer å sende den til mitt postkontor neste dag. Er jeg heldig klarer postkontoret å sende ut melding for henting av pakke samme dag, eller så tar det en dag til Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Men du ser om pakken er sendt eller åpen på nettbutikken. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) det er jævlig kjett når du ser på pakkesporing at pakka ligger på "ankomst posterminal" i to-tre dager Endret 21. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå