MiraQdata Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Jeg har installert Win Xp med en stk. NTFS-partisjon valgt i installasjons-prosessen. Jeg tenkte å dele opp disken i flere partisjoner, men når jeg starter Par.Magic 7 så låser pc'en seg etter 2 sekunder! Hvordan skal jeg få delt opp disken da? Er det noen instillinger i XP jeg må tukle med for å få Par.Magic til å funke? Jeg har ingen erfaring med partisjonering og jeg trenger din hjelp!! Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Har samme problem her ! Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 6. november 2001 Forfatter Del Skrevet 6. november 2001 Quote: On 2001-11-06 23:40, barkindog skrev:Har samme problem her ! Da synes jeg jævli synd på deg!! :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Lag PM bootdisketter (du finner vel valget under start|pm7|make bootdisks eller noe slikt. Boot med disse og gjør arbeidet der. Det er fortsatt slik i PM7 som i de tidligere versjonene at de aller fleste operasjoner på disker/partisjoner må gjøres i dos-modus. Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 7. november 2001 Forfatter Del Skrevet 7. november 2001 Takk Borre!! Nå er disken min delt i tre... Lenke til kommentar
MS Support Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 PM har små problemer med NTFS (det er alt jeg har tenkt å si) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Prøvd Compatibility mode? Høyreklikk på snarveien, velg Compatibility-tabben, og velg t.d. Win98 som OS. Då kan det henda du kjem lengre. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå