garfunk Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hei! Skal nå snart få oppgradert en pc her. Skal ha AMD XP cpu. Bare lurer på hva slags hovedkort dere anbefaler for socket a? helst nforce2. Har lest en del om forskjellige på hw.no og hva folk har skrevet på erfaringer. Er usikker på hva jeg skal velge Takk på forhånd Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 vil anbefale både abit og asus begge har nforce2 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Skal du ikke overklokke vil et hvilketsomhelst kort med nForce2 Ultra 400 fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 hadde også tenkt meg et asus eller abit kort....men vet ikke hvilket. Tenkte jeg skulle kjøpe en 2500+ barton også overklokke litt...har sett på abit nf7-s v 2.0 men der sier de at den vifta bråker så veldig. på asus a7n8x deluxe er det kronglete med ledninger og sånn...vær så snill noen forslag Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Abit NF7-S 2.0 er vel det beste da. Du kan jo bare kjøpe en kjøleribbe og sette på chipsetbrikken istedet for viften. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Eg har A7N8X, og det er eit kjempebra kort. Dønn stabilt, både klokka og uklokka. Abit NF7 er også eit bra kort. (NF7-S er dersom du har S-ATA) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg anbefaler abit sitt kort, den chip vifta bråker ikke så mye, og overklokkere må tåle litt lyd men swiftec har en bra chip kjøler med bare 18db, har den selv microplex.no har mye bra utstyr Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Så på forslaget ditt, men har et veldig stramt budsjett. Kjøper heller i så fall a7n8x kortet...ser ikke ut som folk har så veldig mye trøbbel med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå