tatus Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tastaturet på min bærbare compaq har tatt kvelden etter og ha fått litt fludium over seg. Kan jeg bare kjøpe et nytt trådløst tastatur og bruke usb koblingen på det..?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 såklart kan du det, men ville anbefalt deg et ikke trådløst tastatur, hvis du ikke har noe imot å ha en sender liggende ved pcen da Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg ville anbefalt trådløst... Digg det Men hva med å ta kontakt med compaq for å få nytt til laptopen? Jeg sølte cider over mitt tastatur, og fikk nytt fra Dell i posten Lenke til kommentar
tatus Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Hvis det kun er senderen som er drawbacket, så har jeg absolutt ikke noe i mot det nei. Bruker det på min stasjonære, og synes det er helt suverent. Takk.. Lenke til kommentar
tatus Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Tok kontakt med compaq, men de kunne ikke hjelpe.. Blir ikke mer compaq på meg nei.. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kunne ikke hjelpe? Og hva begrunnet de det med? Svakt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå