Rikky Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg trengte en bakplate til socketen på hovedkortet (Gigabyte K8NSNXP-939) med gjenger for montering av CPU-kjøler. Den jeg har nå er av en annen type, den er festet med plastklips, og jeg må derfor bruke en reodorløsning. Sendte en mail til Netshop, og de skulle sende en sånn plate til meg. Det var jo hyggelig, da får jeg montert kjøleren på en ordentlig måte. Takk til Netshop. Endret 25. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Den hadde netshop montert allerede for meg ! knall! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 det var da hyggelig gjort Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 finns det netshop-kunder som ikke er fornøyde med handelen? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 finns det netshop-kunder som ikke er fornøyde med handelen? Det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Komplett hadde montert den på min Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 var noko gale med vifto på da nya skejrmkortet mitt derfra, var eg kje fornøyd med MEN så sendte eg mail, ja da var bare til å senda da inn so fekk eg nytt:D Men litt kjipt endeleg ny pc, så måtte skjermkortet inn igjen. Men eg fekk jo med drops uansett, Netshop er ein butikk som vil bli brukt om igjen. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Virker jo som om servicen på Netshop er heilt knall! Noko eg liker svært godt Neste bestilling ser ut til å komme der frå.. Så god tilbakemelding på ein web-butikk er det sjelden eg har sett Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Jeg fikk forresten 2 stk. av disse bakplatene Endret 30. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 De satt inn en minnebrikke for lite i laptopen min, når de ettersendte den siste fikk jeg faktisk 3 pakker drops Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 De satt inn en minnebrikke for lite i laptopen min, når de ettersendte den siste fikk jeg faktisk 3 pakker drops Syns ikke de dropsa var noe gode jeg....sjokoladen de sendte med før var bedre Men noe må man vel tåle for topp service Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Liker heller ikke de dropsa.. Men netshop har utrolig god service:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå