TurtleMan™ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hei. Gikk idag også at varen kome en uke senere grunnet at de ikke hadde den inne. Så på komplett og der hadde de 20-49 stk Så jeg bestilte på komplett og var gla liksom. Så går jeg på netshop og skal kansellere.. men hvor i heiteste er den knappen hvor jeg kan kansellere varene mine?? Hjelp trengs fort!! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Send dem en mail, så ordner det seg nok. På ordrestatus skal det stå "åpen" dersom du kan kansellere. V Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tror du som sagt hat nødt til å sende en mail eller ringe. De har, så vidt jeg vet, ingen kanslerer knapp på siden sin.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Send ein e-post. Dersom det går ei veke til dei får den inn så haster det ikkje så mykje at du må ryngje. Men for all del, det er intet problem å ryngje heller. Lenke til kommentar
TurtleMan™ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Har sendt mail og den er bekreftet kansellert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå