vickers Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg har nettopp skaffet meg dette kameraet. Har sett at det er en del som har dette kameraet her på forumet. Jeg kunne tenke meg å starte en tråd om gode tips til innstillinger på dette kameraet, for å få tatt gode bilder. Er selv ikke vandt til å ta bilder med et kamera som har så mange manuelle funksjoner. Takker for nyttige tips. Lenke til kommentar
vickers Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 En ting jeg lurer på, men det er litt utenfor tema. Det snakkes om en firmware oppgradering til dette kameraet. Hvordan ser man hvilke versjon firmware man har? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Nytter ikke å mase vet du, og bruk edit-knappen når du har noe nytt å tilføye posten din. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg har A2. Du trenger ikke å tenke på firmwareoppdatering, det er ingen merkbar forskjell. Oppdateringen er enkel. Du unzipper fila du laster ned, så dumper du de to filene du får, rett på CF-kortet, slår kamera i avspillingsmodus - så er du igang. Men les den vedlagte tekstfila FØRST. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg har nettopp skaffet meg dette kameraet. Har sett at det er en del som har dette kameraet her på forumet. Jeg kunne tenke meg å starte en tråd om gode tips til innstillinger på dette kameraet, for å få tatt gode bilder. Er selv ikke vandt til å ta bilder med et kamera som har så mange manuelle funksjoner. Takker for nyttige tips. Dette er absolutt et godt sted å begynne: http://www.pbase.com/mtf_foto_studies/mtf_faq I tillegg kan jeg anbefale å prøve minoltaforumet på www.dpreview.com hvis du ikke får svar i dette forumet med en gang. Gratulerer med nytt kamera, og lykke til! Mvh Kjetil Høiby Lenke til kommentar
vickers Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Jeg har A2.Du trenger ikke å tenke på firmwareoppdatering, det er ingen merkbar forskjell. Oppdateringen er enkel. Du unzipper fila du laster ned, så dumper du de to filene du får, rett på CF-kortet, slår kamera i avspillingsmodus - så er du igang. Men les den vedlagte tekstfila FØRST. Jeg har lest et eller annet sted at auto focusen blir mer korrekt med firmware oppdatering. Men det er kanskje ikke riktig? Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Joda, har lest dette selv. I hvertfall mer korrekt visning om fokus er oppnådd. Lenke til kommentar
vickers Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hvordan finner jeg hvilke versjon firmware jeg har? Endret 23. august 2004 av vickers Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvordan finner jeg hvilke versjon firmware jeg har? Du kunne ikke forsøkt linken jeg gav deg, vel? http://www.pbase.com/mtf_foto_studies/mtf_faq#FIRMWARE Mvh Kjetil Høiby Lenke til kommentar
vickers Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Vel, å lese manualer å annen dokumentasjon har vel aldri vært min sterke side.....Mye raskere å spørre de som vet. Lenke til kommentar
vickers Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Jeg må være helt på jordet i dag.......Jeg leter rundt på DiMAGE World Wide site etter firmware til A2, men finner ikke noe. Kan noen si meg hvor jeg laster den ned. Lenke til kommentar
torve Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Prøv denne linken: http://download2.minoltaeurope.com/OpenMind%5CTechnic% 5CSWFW%5Cmswdipho.nsf/WebDisplayComment?OpenForm&language= en&distribution=ME&product=DiMAGE%20A2&ParentUNID= B7B9C5266CCE9498C1256EAC00512971 og så til DIMAGE A2 Ver..... Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Eller denne. Hvor vanskelig kan det være å skriver "minolta a2 firmware" i googlefeltet? Mvh Kjetil Høiby Lenke til kommentar
vickers Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Eller denne. Hvor vanskelig kan det være å skriver "minolta a2 firmware" i googlefeltet? Mvh Kjetil Høiby Siden jeg er aksjeeier i Fast bruker jeg ikke google. Så trodde jeg faktisk når man søkte på Minoltas egen side at man fikk opp det som lå der. Men takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå