Gå til innhold

Fjerne Gators GAIN reklame popup

Anbefalte innlegg

Hei,

Har installert divx player bundelen og har fått reklamepopup greiene til GATOR GAIN med på kjøpet. Er det noen som vet hvordan jeg blir kvitt dette. Har avinstallert skiten uten at programmet forsvinner.

Etis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-02 17:43, palei skrev:

Hei,

Har installert divx player bundelen og har fått reklamepopup greiene til GATOR GAIN med på kjøpet. Er det noen som vet hvordan jeg blir kvitt dette. Har avinstallert skiten uten at programmet forsvinner.

Etis

...Det der er grunnen til at jeg fortsatt bare har DivX 4.12 innstallert...

Lenke til kommentar

5.8? Den tror jeg at jeg får laste ned. Har 5.65, og den tar ikke Gator sin reklame. Sier at jeg må starte PC`en på nytt å prøve igjen, men det virker som faanskapen har lagt seg i registeret og Adware ikke klarer å fjerne den slik den gjør med alt annet.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 13:39, JohnnyKnoxwille skrev:

5.8? Den tror jeg at jeg får laste ned. Har 5.65, og den tar ikke Gator sin reklame. Sier at jeg må starte PC`en på nytt å prøve igjen, men det virker som faanskapen har lagt seg i registeret og Adware ikke klarer å fjerne den slik den gjør med alt annet.

etter eg har instalert 5.8 fant den nye spy ware,som 5,71 ikke fant,pass på at d er pro vesjonen, du får med Ad-watch som du kan se når d er spy ware.

Kjetil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...