Gå til innhold

hei, fikk Primery error på ene disken min i dag.

wil

Anbefalte innlegg

hei, dette ble en ganske stor overaskelse for meg egentlig, jeg gikk fra pc`en min klokka 23.00 i går kveld å trodde alt var som det skulle. gikk å la meg da og forventa at det meste skulle være i orden. eeeeh, da jeg stod opp i dag kom det hd1 error booting eller noe sånt i biosen min, jeg skvatt litt til å begynte å lure litt på hva som var galt egentlig. prøvde å slå av pc`en og slå den på igjen, nei funka ikke. prøvde og ta ut hoveddisken min, dette funka heller ikke, typisk nok for det er ikke noe OS på andre disken min fortia. når jeg så satte i kablene til Disk 1 igjen og den andre disken også står i så funka det igjen. normalt, men jeg lurer egentlig på hva som er galt. kunne jo selvfølgelig ha kjøpt meg en ny disk på 200 GB og sett den disken med OS`et som secondery, men jeg vet ikke helt.

noen tips? det som da er litt kjipt er at jeg ikke har flere harddisk plasser i towere mitt heller. det er litt kjipt egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er nå ganske sikker på at det er harddisk 2 det er noe galt med av en eller annen grunn, når jeg kobla ut harddisk 2 og lar bare harddisk 1 være i så funker den fint, men når jeg setter i harddisk 2 så begynner den å jobbe hektisk, iallefall ista gjorde den det. hmmm, er nok en av mine 120 gb harddisker som tar kveld snart ja. får vel bare kjøpe en 200 GB da serru.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...