robertaas Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Synes kontrast og sortnivå er meget dårlig på NEC 1760NX i forhold til all skryt skjermen har fått her på forumet. Særlig om man ikke ser rett på skjermen blir det elendig. Om jeg sitter rett foran skjermen i normal avstand (såpass langt unna at jeg ikke rekker frem til skjermen om jeg strekker frem hånden) så gjengis sort nederst på skjermen lysere enn den sølvfargede rammen rundt panelet. Bruker DVI. Robert- Endret 21. august 2004 av robertaas Lenke til kommentar
ejen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg tror det er noe feil med skjermen din. Flere forumbrukere, inkludert meg, har samme problem med skjermen. Se denne tråden for mer info: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=278539 Innbytteskjerm er på vei til meg, og jeg gleder meg til å se hvordan den fungerer. Endret 21. august 2004 av ejen Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har det samme problemet, men gidder ikke å mase med det.. Bruker ikke 400kr og mye masing på å få vekk litt baklys Lenke til kommentar
ejen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Har det samme problemet, men gidder ikke å mase med det..Bruker ikke 400kr og mye masing på å få vekk litt baklys Du har nok misforstått. Problemet har ingenting med baklys å gjøre. Selve bildet blir gradvis lysere jo lenger ned på skjermen man titter. Kontrasten blir også mye dårligere. Endret 21. august 2004 av ejen Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) *Javel Herre* Endret 21. august 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå