gthomass Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Når jeg slår på Mac filter så mister jeg forbindelsen etr ca 10 min. Det går 1 min og så fungerer det igjen, dette skjer heletiden. Specs : WInXP PRO SP1 / D-Linke DWL-G650 Air Pluss og Apple Air port Express. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Bruker du Zero Configration Manager i WinXP? Hvis ja, prøv å disable den og bruk konfigurasjonsprogrammet som følger med kortet. Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Bruker du Zero Configration Manager i WinXP? Hvis ja, prøv å disable den og bruk konfigurasjonsprogrammet som følger med kortet. Jeg har prøvd begge deler og ingen av dem fungerer, det samme skjer om jeg aktiviserer noen form for sikkerhet. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har du prøvd å skifte kanal routeren opererer på? Det kan være annet trådløst utstyr som forstyrrer. Har du testet når utstyret står ganske nært hverandre? Har du sjekket om det er oppdaterte drivere til kortet og firmware til routeren? Det likevel ikke fungerer, så kan det være inkompabilitet mellom router og kort. Dette er ikke helt ukjent når det gjelder trådløst utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå