Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fastpris på ADSL forsvinner totalt ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til ukeavisa Telecom (nettsted Telecom.no) sier markedsdirektør Morten Ågnes i Telenors ADSL-konkurrent NexGenTel at de regner med å tjene på Telenors nye prisstruktur. I motsetning til Telenor satser NextGenTel fortsatt på fastpris.

- Vi tror på fast pris. Det er hele grunntanken i vårt konsept, og det er uaktuelt å endre på det. Vi tror det å kunne tilby «alltid på nett» til fast pris er noe av det som gjør ADSL interesant for folk, for da slipper de å tenke på bruken, sier Ågnes.

Den der likte jeg :grin:

Lenke til kommentar

Huff!

Dette irriterer meg bare enda mer og mer.

Jeg har venta og venta på adsl i denne bygda jeg bor i. Ingenting skjer. Selv om håpet er der. Men nå har jeg jo ikke noe glede meg til lenger?!?! Hvorfor gjør de sånn??

Kan de ikke heller bare sette opp prisene for sine kunder? sånn at de får dekt utgiftene?!?!

DETTE IRRITERER MEG!

Tenk hvor fint det hadde vært om en milliardær hadde bygd en linje, Hadd litt å gått på!!

****!

VIL HA ADSL!

-Jørgen

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 17:55, Papirpose skrev:

Til ukeavisa Telecom (nettsted Telecom.no) sier markedsdirektør Morten Ågnes i Telenors ADSL-konkurrent NexGenTel at de regner med å tjene på Telenors nye prisstruktur. I motsetning til Telenor satser NextGenTel fortsatt på fastpris.

- Vi tror på fast pris. Det er hele grunntanken i vårt konsept, og det er uaktuelt å endre på det. Vi tror det å kunne tilby «alltid på nett» til fast pris er noe av det som gjør ADSL interesant for folk, for da slipper de å tenke på bruken, sier Ågnes.

Den der likte jeg
:grin:

Gjett hva jeg skal så fort dem blir tilgjengelige der jeg bor... :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den der likte jeg

Den likte jeg også!

Nå kan vi vise telenor at de ikke kan gjøre hva de vil ustraffet.Jeg har et forslag til alle her på forumet. Istad skrev jeg en mail til alle e-mail adressene jeg fant på Nextgentel`s hjemmeside, jeg legger ved en kopi av mailen.Jeg foreslår at alle som bryr seg skriver noe liknende og sender det til NextGentel, det vil få dem til å virkelig satse på Fast-pris ordningen.PÅ denne måten viser vi dem at vi virkelig bryr oss!

********* (navn) 02.05.02

adresse

Hei.

Mitt navn er **********.Jeg abonerer for tiden på ADSL abonament fra Telenor, de siste par dagene har jeg lest en god del om Telenor`s framtidlige planer om prisendringer og forandringer i ADSL abonamentene sine.Jeg ble DYPT skuffet.Grunnen til at jeg skriver til dere er bare at jeg vil si ( på vegne av MANGE andre) , at når endringene setter igang, bytter jeg umiddelbart, til NextGentel, altså dere. Jeg leste nemlig en artikkel skrevet av en viss herr Ågnes,

(- Vi tror på fast pris. Det er hele grunntanken i vårt konsept, og det er uaktuelt å endre på det. Vi tror det å kunne tilby «alltid på nett» til fast pris er noe av det som gjør ADSL interesant for folk, for da slipper de å tenke på bruken, sier Ågnes. )

, håper dere står for det som står skrevet i artikkelen over, isåfall vil dere tjene MYE på telenor`s nye prisstruktur. Telenor er mislikt av MANGE og gjør det bare verre for dem selv.Tyraniet dems, som mange ville kalt det, må ta slutt.Og en fin måte å gjøre det på er å miste kunder, noe som er i ferd med å skje.Jeg garanterer at jeg og minst 4 av mine bekjente vil gå over til NextGentel`s ADSL tjeneste dersom dere mener det som står skrevet i artikkelen over.Telenor`s forsøk på å utnytte sine kunder kan ende opp med å gi NextGentel forsprang på markedet.Håper dere gjør det beste ut av situasjonen.

Jeg er klar over at dere helt sikker har veldig mye å gjøre, men det hadde vært fint å få noe slags respons, slik at jeg vet at dere har lest mailen.

Mvh ***********

Lenke til kommentar

Quote:

Den der likte jeg

Og alle trur at NGT er skikkeleg snille og ikkje seier dette for å lokke kundar? Og at NGT vil/kan fortsette med dei same prisane som nå? (om det nå er slik at Telenor tapar pengar)

Olav Stokke, NGT i intervju med digi

Quote:

På sikt tror han at ADSL-prisene vil stige, ikke falle.

[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-05-02 18:38 ]

Lenke til kommentar

BALLEBALLEBALLEMEGVEL!

HATER TELEHOR, ALDRI NOE POSITIVT!

Kanskje vårt eneste håpe er å få flest mulig stemmer på motkampanjen, den går forresten veldig bra, med snart 7000 stemmer! ALLE bøli med å kjemp mot "den store styge ulven"!

MVH

en DRITTFORBANNA alexio

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 18:15, HoVeSkOt skrev:

har bundet meg hos Nextgentel i to år.

Kan dette da ha noen innvirkning hos meg??

nei, det vil ikke ha noe å si for deg, for hvis dette blir innført, dvs, kontrakt brudd, så kan faktisk du saksøke dem, etter hva jeg har forstått. du har underskrevet en kontrakt, hvor det står at du skal få adsl til den og den prisen i 2 år.. får du en dag en stor regning i posten, så kan du tørke deg i ræva med den!

House

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...