bjirn Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Dette er skikkelig spam Et spill som jeg får cash i spillet om dere trykker på linken så, om dere gidder? Endret 21. august 2004 av Afseth Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Clicked. Endret 21. august 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
brillan Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Klikka jeg, bare for å være snill. Men si meg, hvorfor synes folk disse klikke spillene er gøy? Ser ikke helt det artige i det Lenke til kommentar
bjirn Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Første gangen jeg gidder, bare for å prøve Og syns det var for lamt å begynne å spamme irc med dette, så lagde en "hjelp meg"-tråd her Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg er så seriøst av alle sånne "klikk på min link spill", denne burde stenges, samt tråden sensureres. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Ja. Stenges og sensureres. Og syns det var for lamt å begynne å spamme irc med dette, så lagde en "hjelp meg"-tråd her Åja, så det er ikke lamt å spamme forumet med det altså? Synes seriøst det er enda mere lamt jeg da. Og i tillegg er emnetittelen for dårlig. Les retningslinjene, noe du tydeligvis ikke har gjort, på tross av at alle brukere svarer "ja" på at de har lest og godtatt retningslinjene når de melder seg inn som bruker. Advarsel utdelt. Endret 21. august 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg