Fenalår Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Når jeg prøver å installere XP-Pro kommer det ingen feilmelding, men det blinker en hvit strek og ingenting skjer. - Jeg starter med å sette i XP- CDen. - Deretter ser det ut til å virke siden den starter opp fra CD-ROMen - De nødvendige filene lastes inn i systeme for å kunne forberede installasjonen. - Så kommer denne blinkende hvite linjen og ingenting skjer. Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Her noen tips: Hardware problem?? Ta ut alle kort som ikke trengs. Prøv ett annet skjermkort Minne????? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 korrupt cd? har du testa med en annen winxp cd? Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 korrupt cd? har du testa med en annen winxp cd? Har prøvd. . Gikk ikke. Lenke til kommentar
petterøes Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 - Jeg starter med å sette i XP- CDen.- Deretter ser det ut til å virke siden den starter opp fra CD-ROMen - De nødvendige filene lastes inn i systeme for å kunne forberede installasjonen. - Så kommer denne blinkende hvite linjen og ingenting skjer. Du gir lite informasjon så det blir litt som å skyte med bind for øynene. Det kan høres ut som om maskinen klarer å lese cd, samt at den klarer å skrive til HD, men at den ikke klarer å finne/lese fra disk etter at den rebooter. Dersom det er tilfeldet så kan det være at jumperen på HD står feil.(en mulighet ved f. eks WD disk er at jumper ved Master med slave skal stå Master mens Master uten Slave så skal du kaste hele jumperen. Kun et skudd i blinde Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvis du har et os på masknen fra før - så kan du sette i XPcd-en og kjøre den den testen om hardware'n din er kompatibel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå