Gå til innhold

Ny! Hvilket antivirusprogram bruker du?

ve_gard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange som bruker Avast her.. vurderer å bytte fra Norton til Avast.

Synes Norton bruker for mye ressurser.

Jeg annbefaler at du burde bruke NOD32, jeg merker ikke at jeg har det engang, men uten at jeg vet det så oppdaterer det seg selv 1 gang om dagen osv, det er helt konge! :w00t:

Lenke til kommentar
Mange som bruker Avast her.. vurderer å bytte fra Norton til Avast.

Synes Norton bruker for mye ressurser.

Jeg annbefaler at du burde bruke NOD32, jeg merker ikke at jeg har det engang, men uten at jeg vet det så oppdaterer det seg selv 1 gang om dagen osv, det er helt konge! :w00t:

Jeg forsto ikke NOD32 i det HELE tatt jeg.. så prøvde jeg avast.. har ikke vært så fornøyd på lang tid :p

Lenke til kommentar

Avast har ett stort minus.. d krever mye ressurser nårr du kjører det på kraftigst mulig scanning. Og pcen min blir ofte litt vell varm oppimot 65 grader :s

Jeg kommer trolig nok til å prøve noe nytt når trail perioden til Avast er over ;)

MVH Vegard Ofstad

Lenke til kommentar
Avast har ett stort minus.. d krever mye ressurser nårr du kjører det på kraftigst mulig scanning. Og pcen min blir ofte litt vell varm oppimot 65 grader :s

Jeg kommer trolig nok til å prøve noe nytt når trail perioden til Avast er over ;)

MVH Vegard Ofstad

Har litt problemer å forstå hva du mener, har installert avast på ca. 100

maskiner og har aldrig hatt noen problemer.....

Lenke til kommentar

Etter flere år med NIS bruker jeg nå NIC fra Norman. På min bærbare som bare har en Pentium M 1GHz ULV CPU og 512MB ram så opplever jeg en ytelses forbedring etter å ha blitt kvitt Symantec.

Norman er en liten og veldig hjelpsom antivirus leverandør etter min mening. Utrolig greit å kunne stikke ut på lysaker og snakke med en utvikler når det er noe problem. (Selv 1. linje supporten er bra) Får ikke tak i en utvikler i symantec så lett. De er vanvittig kjappe med nye virusdefinisjoner også.

Sandbox teknologien er vel også rimelig overlegen. Men.. jeg er frelst innrømmer det. Sikkert fint med andre antivirus programmer, men heretter blir det bare Norsk virus kontroll på meg, inntill jeg opplever at noe annet er bedre. Ryktene går om at NVC i versjon 6.0 blir helt rå.

Edit: skrivefeil som alltid

Endret av larskrru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...