ve_gard Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Heisann! Jeg kjører Avast Antivirus. Har kjørt mange forskjellige virusprogrammer men lurer på hvilke virusprogrammer de forskjellige brukerene hær bruker?? Hvilket er best? Jeg har sans for freeware programmer.. er det noen av dem som utmerker seg noe spessielt? MVH Vegard Ofstad (Håper denne fungere, dette er en redigert versjon av d forrige Topicen min som ble blank ) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) NOD32 Antivirus System Det er utrolig bra fordi det er veldig lite, enkelt å bruke, bruker lite RAM og system krefter. Tror også det er det raskeste på markedet. Scanner alt live om du vil, Dessuten et det veldig billig (Veldig bra betalingsløsning over internett) Har fått mange Virus Bulletin 100% Award! priser. Gav bort Norton antivirus da jeg kjøpte NOD32. NOD32 is the world leader of the Virus Bulletin 100% Awards having won more awards (23) than any competing product. http://www.nod32.com/products/products.htm Endret 21. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kjører Avast.. gikk lei av norton Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Netopp det jeg gjorde å Men må teste ut det oppenforr:p MVH Vegard Ofstad Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kapersky. Hur bra som helst. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Bruker for tiden Panda, men har også prøvd NOD32. Panda er et helt greit program. NOD32 ligger litt lenger oppe på lista mi, men kan legge til at Trend Micro ligger et hakk høyere enn det. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Bruker Norton, rett og slett fordi jeg ikke har giddet å prøve noe annet... Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 bruker symantec sin version Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 NOD32 her Skrev en artikkel om den her: http://programmer.no/art.php?artikkelid=7725 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Bruker Norton, rett og slett fordi jeg ikke har giddet å prøve noe annet... Test avast du, er meget bra etter min mening..... Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg bruker Avast til dere som ikke har fått med dere det Men jeg er åpen for å prøve NOD32 Har også hørt om AVG.. den må også testes, men jeg tror nok at Trend tar rotta på den. Men jeg er ikke sikkert "at all" MVH Vegard Ofstad Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har egentlig ikke stort bruk for antivirus-program (bruker jo Mac), men siden jeg sitter på et Windows nettverk, så kjører jeg Norton. Vil ikke dra med meg noe Windows-virus som kan spre seg ut fra min maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå