blackhell Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har tatt ut hard disken og formatert den på en annen maskin og lagt inn xp. Der funker den bra. Når jeg setter den tilbake i min maskin så kommer jeg ikke inn i windows. jeg kommer til at su kan velge mellom å starte som vanlig osv. etter at jeg har sagt ja til det så laster den opp alle prikkene i den som kommer etter der. og så henger det seg. Hva kan være galt? Noen som har en ide?? Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 La meg gjette, du får bluescreen i oppstarten? Du kan ikke bare flytte en disk med windows xp fra maskin til maskin å forvente at det skal virke. Om du har samme chipset på begge maskinene kan du kanskje klare det. Lenke til kommentar
blackhell Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Takk for svaret! Får ikke blue screen nei. Problemet er at hvis jeg prøver å instalere windows xp på maskina mi kommer det bare til asr under instalasjonen. Så fryser det. Noen peiling på det? Lenke til kommentar
blackhell Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 automatic system recovery Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Prøvd en annen CD-ROM? Du kan også prøve å kjøre en Repair installasjon over den du har nå. De maskinspesifike delene av Registry vill bli overskrevet med dine egne. Lenke til kommentar
blackhell Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Kommer ikke på selve menyen ved installasjonen engang. har prøvd en annen cd rom vil alikevell ikke. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det kan virke som at Windows kræsjer på det tidspunktet som den trenger mer RAM. Tror det kan være en idè å kjøre en runde med Memtest86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå