Gå til innhold

Ny s754 kjøler, koste hva det koste vil

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Så lengde det er luftkjøling. Har noen noen syke tips til CPU-kjøler for min 3200+ 64? :love:

Synes jeg har uansetendig høy temp. med boxed.

Noen?

EDIT: F.eks. denne, er den noe tess? Mener å ha hørt godt om Swiftech. Hvilken vifte, (som ikke får øra mine til å klikke) anbefales på denne?

Den Swittechen og denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=8412N2GH vifta funker sikkert greit? Ser at den kjører 3,600RPM, helt greit. 300 mer en BOXED på fullt. men sammen med den kjøleren blir vel det niice? eller?

pain. :)

Endret av pain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har et bra(og lukket) headset, og hører mye på musikk, eller spiller, og helst ikke har vanlige dyr (utenom hybelkaniner da :D ) så kan du prøve deg på en delta, microplex har slutta å selge 80mm, men hvis du prøver hw.no sin produktguide, så finner du sikkert en.

btw..

Kjøp deg en Sunbeam Rheobus... ;)

Lenke til kommentar

Ikke kjøp deg swiftech! En jeg kjenner kjøpte seg en swiftech kjøleribbe og satte den på en amd64 3200+ med en 80mm vifte ovenfor. Det som kom som en stor overraskelse var at den kjølte ikke noe bedre enn boxed vifta :thumbdown: .Det er jo selvfølglig mulig at han brukte for mye kjølepasta eller at det ikke var skikkelig kontakt med kjernen da :hmm: . Men allikevel, jeg ville ikke gått for den swiftech kjøleren! :nei:

Lenke til kommentar
Ikke kjøp deg swiftech! En jeg kjenner kjøpte seg en swiftech kjøleribbe og satte den på en amd64 3200+ med en 80mm vifte ovenfor. Det som kom som en stor overraskelse var at den kjølte ikke noe bedre enn boxed vifta :thumbdown: .Det er jo selvfølglig mulig at han brukte for mye kjølepasta eller at det ikke var skikkelig kontakt med kjernen da :hmm: . Men allikevel, jeg ville ikke gått for den swiftech kjøleren! :nei:

Sikkert for mye kjølepasta og vifta feil vei ^^

Lenke til kommentar

Jeg bruker en Titan TTC-K8ATB/825/SC. Den er jeg ganske fornøyd med. Den har en manuell viftestyring som monteres i en pci-åpning bak på kabinettet. Kanskje en dum plassering av viftestyringen men den bruker jeg ikke ofte da min Asus K8V SE Delux hovedkort har kontrollen på vifta og justerer den etter hvor mye jeg belaster cpu'en. Hastigheten på vifta går helt ned til 600 rpm. ;-)

Bruker jeg pc'en en del går den opp til ca 2800 rpm. temperaturen ligger på ca 45 grader Celsius ved vanlig bruk. Den kan komme opp i 50 ved spilling.

Jeg vet ikke om dette er noe det beste men jeg er fornøyd ennå.

Jeg bruker Silver Artic kjølepasta.

Her er en link til vifta.

http://www.psdata.no/prodsearch.asp?it=105...Action=details#

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...