Gå til innhold

Kjekk Uptime, Stusselige 309 dager så langt!

Dwagon

Anbefalte innlegg

For å dra en liten fjortis:

BUSTED!, 309 dager er "umulig" på Win. Du er heldig hvis du får 7(Min rekord).(...)Gratulerer med vel modifisert systemklokke/regedit.

------

Vel, uptime på ting er ikke min sterke side: PC'n varersjelden mer en 24timer, samme med mobilen. Den børbare varer 1.5 time. Faren min sin derimot, den kjører evig(Celeron 500 128Mib WinXP)

Hvorfor skriker du ut om at 7 dager er umulig, og kaller han en løgner, hvis din fars PC kjører "evig"?

Har selv hatt min PC med Windows XP på flere uker i strekk. Eneste grunnen til at jeg da har restartet den, er at jeg har installert noen programmer som krever restart, eller oppdatert Windows.

Tullete argumentasjon. Du bør holde deg unna slikt i fremtiden, da det lett kan oppfattes som spam og useriøst.

Flyttes forøvrig til off-topic -> annet da "annet om hardware" er feil kategori for slike "skryteposter".

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dwagon: kan ikke du gjøre følgende: start-kjør-cmd-systeminfo

Så tar du screenshot av der det står hvor lenge maskinen har vært på.

skjekket, systeminfo via cmd. og fikk samme svar som i første post.

ser ingen grunn til og laste opp et til bilde, men kan gjøre det vis du tviler

Lenke til kommentar

Hvorfor skriker du ut om at 7 dager er umulig, og kaller han en løgner, hvis din fars PC kjører "evig"?

Fordi far sin sjelden brukes, kanskje 2*10 min. daglig, og sjelden installeres software på. Vanlige PC'r blir det jo som oftest installert software i hytt å pine på. Derfor forskjellen. Jeg har heller ikke kalt han en løgner, men det virker for meg som om han på død å liv forsvarer regedit'n sin her.

Tullete argumentasjon. Du bør holde deg unna slikt i fremtiden, da det lett kan oppfattes som spam og useriøst.

Jeg syns det er rart at jeg får slike advarsler når andre Fjortis-at-heart's ikke får det. DET syns jeg er rart.

Lenke til kommentar
men det virker for meg som om han på død å liv forsvarer regedit'n sin her.

må si meg uenig i det der... jeg vet jo ikke engang hvor i registret uptime registrers osv... så noen endringer har jeg ikke gjort, som om det er noen som orker og rote seg fram i registret for og endre noe for så og være noe stolt av det er jo teit, nesten som å jukse i minesveiper. dumt....

Lenke til kommentar
Fordi far sin sjelden brukes, kanskje 2*10 min. daglig, og sjelden installeres software på. Vanlige PC'r blir det jo som oftest installert software i hytt å pine på. Derfor forskjellen. Jeg har heller ikke kalt han en løgner, men det virker for meg som om han på død å liv forsvarer regedit'n sin her.

Jeg syns det er rart at jeg får slike advarsler når andre Fjortis-at-heart's ikke får det. DET syns jeg er rart.

Det lønner seg da å si at din fars PC brukes 20 minutter daglig. Du skrev jo rett ut om at 7 dager var umulig, uten at du vet om den aktuelle PC'n brukes til noe mer enn din fars PC. Greit å ha litt mer saklig argumentasjon, legge ut litt mer info i posten, og ikke være så påståelig når du baserer den informasjonen kun på egne erfaringer.

Hvorfor kun du får advarsel? Fordi du hadde den mest usaklige påstanden her. Det er sagt flere ganger her, at man skal ikke være så påståelig når man kun baserer det på egne erfaringer, og ikke på fakta.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...