Gå til innhold

Kjekk Uptime, Stusselige 309 dager så langt!


Dwagon

Anbefalte innlegg

For å dra en liten fjortis:

BUSTED!, 309 dager er "umulig" på Win. Du er heldig hvis du får 7(Min rekord). En kamerat av en kamerat sa han hadde førti. Noe jeg ikke tror noe særlig på. Gratulerer med vel modifisert systemklokke/regedit.

Går fint an å kjøre betraktelig lenger enn en uke, men man vil merke at ting begynner å gå tregt. Har selv hatt XP maskiner stående et par mnd i strekk, men kun stående som server.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å dra en liten fjortis:

BUSTED!, 309 dager er "umulig" på Win. Du er heldig hvis du får 7(Min rekord). En kamerat av en kamerat sa han hadde førti. Noe jeg ikke tror noe særlig på. Gratulerer med vel modifisert systemklokke/regedit.

For noe tullball. Jeg har flere ganger kjørt 1-2 mnd. uten reboot. Dette gjelder min hjemmekinopc som jeg sjelden oppgraderer med ny software.

Lenke til kommentar
For å dra en liten fjortis:

BUSTED!, 309 dager er "umulig" på Win. Du er heldig hvis du får 7(Min rekord). En kamerat av en kamerat sa han hadde førti. Noe jeg ikke tror noe særlig på. Gratulerer med vel modifisert systemklokke/regedit.

lol, 7 dager er da meget lite.... har du samlemani på spyware eller? (ikke ment frekt)

min andre kasse med xp på har mellom manuelle restart sjelden mindre en 20-30 dager.. avhenging av hva som skal inn på kassen.

 

og husk ALT GÅR! untatt nyfødte, de må lære det.

 

edit: det uptime progge til windows, som var linket til lenger opp, fikk det ikke til og virke ble nektet tilgang... testet begge som var der...

Endret av Dwagon
Lenke til kommentar
For å dra en liten fjortis:

BUSTED!, 309 dager er "umulig" på Win. Du er heldig hvis du får 7(Min rekord). En kamerat av en kamerat sa han hadde førti. Noe jeg ikke tror noe særlig på. Gratulerer med vel modifisert systemklokke/regedit.

Kjørt en XP maskin med HTTP- og FTP-server med over ett år uptime. Det eneste som stopper meg fra mer er strømbrudd :roll:

Lenke til kommentar
For å dra en liten fjortis:

BUSTED!, 309 dager er "umulig" på Win. Du er heldig hvis du får 7(Min rekord). En kamerat av en kamerat sa han hadde førti. Noe jeg ikke tror noe særlig på. Gratulerer med vel modifisert systemklokke/regedit.

Haha, 7 dager?

Min desktop maskin har stått på i 2mnd i strekk mange ganger, tom mobilen min varer lengere enn PCen din uten lader:S

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
For å dra en liten fjortis:

BUSTED!, 309 dager er "umulig" på Win. Du er heldig hvis du får 7(Min rekord). En kamerat av en kamerat sa han hadde førti. Noe jeg ikke tror noe særlig på. Gratulerer med vel modifisert systemklokke/regedit.

Kjørt en XP maskin med HTTP- og FTP-server med over ett år uptime. Det eneste som stopper meg fra mer er strømbrudd :roll:

Det blir noe helt annet å kjøre den som server enn at den brukes normalt. Servere som kun sender og mottar filer, og evt. prosseserer web-scripts trenger ikke restartes utenom når det kjøres oppdateringer o.l.

Lenke til kommentar
For å dra en liten fjortis:

BUSTED!, 309 dager er "umulig" på Win. Du er heldig hvis du får 7(Min rekord). En kamerat av en kamerat sa han hadde førti. Noe jeg ikke tror noe særlig på. Gratulerer med vel modifisert systemklokke/regedit.

Kjørt en XP maskin med HTTP- og FTP-server med over ett år uptime. Det eneste som stopper meg fra mer er strømbrudd :roll:

Screenshot!! Screenshot!! :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Dwagon: kan ikke du gjøre følgende: start-kjør-cmd-systeminfo

Så tar du screenshot av der det står hvor lenge maskinen har vært på.

funker ikke på w2k?

 

btw.. Skulle ikke denne tråden vært i off topic?

Hvorfor det? Den er ikke off-topic, men handler om data/HW..

Lenke til kommentar
For å dra en liten fjortis:

BUSTED!, 309 dager er "umulig" på Win. Du er heldig hvis du får 7(Min rekord). En kamerat av en kamerat sa han hadde førti. Noe jeg ikke tror noe særlig på. Gratulerer med vel modifisert systemklokke/regedit.

Haha, 7 dager?

Min desktop maskin har stått på i 2mnd i strekk mange ganger, tom mobilen min varer lengere enn PCen din uten lader:S

Vel, uptime på ting er ikke min sterke side: PC'n varersjelden mer en 24timer, samme med mobilen. Den børbare varer 1.5 time. Faren min sin derimot, den kjører evig(Celeron 500 128Mib WinXP)

Lenke til kommentar
Og vi lar oss lure... Se litt på registrert installasjonsdato for operativsystemet. Der står det 01.08.2004.. og hvis du klarer å lage ett regnestykke som gjør om de 19 dagene med oppetid pcen kanskje har hatt siden reinstallering av OS til 309 dager så er du ett matematisk geni.

Er det et amerikansk program, så bruker den mest sannsynlig annett oppsett for dato, så jeg regner med at datoen for installasjon er 8 JANUAR 2004...

Endret av krist2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...