Gå til innhold

Kjekk Uptime, Stusselige 309 dager så langt!

Dwagon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nja, liker ikke slike oppdateringer, kjører noen ganske sinte firewalls, så dette frykter jeg ikke. (firewalls er software, og en zyxcel switch)

har hatt et virus, og det forsvant etter en scan så min kasse klarer seg bra den...

Lenke til kommentar
Og vi lar oss lure... Se litt på registrert installasjonsdato for operativsystemet. Der står det 01.08.2004.. og hvis du klarer å lage ett regnestykke som gjør om de 19 dagene med oppetid pcen kanskje har hatt siden reinstallering av OS til 309 dager så er du ett matematisk geni.

hahaha.... trur han har dummet seg litt ut nå :!:

Lenke til kommentar
Og vi lar oss lure... Se litt på registrert installasjonsdato for operativsystemet. Der står det 01.08.2004.. og hvis du klarer å lage ett regnestykke som gjør om de 19 dagene med oppetid pcen kanskje har hatt siden reinstallering av OS til 309 dager så er du ett matematisk geni.

Det har du rett i, men hvordan finner da programmet ut at jeg da har så lang oppetid da?

jeg har ikke redigert på noe annet enn lisens nøkkel og annet dall.... alle tall er som de skal....

så enten så er det noe snodig me windows eller så er programmet fubar, for jeg installerte windows i fjor en gang.... skiftet hovedkort og da ble os disk sur :hrm:

men å ha 309 dager er jo tja.... kjekt?

Lenke til kommentar

Ser ut som systemklokka er stillt fram her...

Uansett: Har du kjørt WinXP i 300 dager kan du med fordel ta en restart. Ikke bare pga. oppdateringer, men svært mange programmer har minnelekasje, blandt annet Windowskjernen selv. Dette vil på sikt føre til dårligere ytelse.

Endret av alfern
Lenke til kommentar
nope den står på det som samme som tekst tv på tv2 står på.....

Edit: teste å stille fram til år 2020, så skjekke prog

Edit2: hehe, no var det over 6000 dager....

Ikke å anbefale det heller, da programmer du har installert kan få feil eller utgå på lisens.

Lenke til kommentar

skal ikke utelukke bruker feil, men hvis windows mener det er installert 01.08.04 så hvorfor vise 309 dager?? klokka er korrekt.

blackbox: funker det progge under xp,

System Requirements

One of the following is required:

* Windows NT Server 4.0 with Service Pack 4 or later.

* Windows 2000 Server

* Windows 2000 Professional

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...