Dwagon Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Klikkbar.... dette som uptime på min maskin, ja den jeg sitter med hver dag... OG jeg kjører Win XP, ikke dårlig dette nei.... min pc Lenke til kommentar
kim Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Å ha 309 dager på Windows er rett og slett dumdristig. Tenk på alle kritiske oppdateringer du går glipp av... Endret 21. august 2004 av kim Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 nja, liker ikke slike oppdateringer, kjører noen ganske sinte firewalls, så dette frykter jeg ikke. (firewalls er software, og en zyxcel switch) har hatt et virus, og det forsvant etter en scan så min kasse klarer seg bra den... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Og vi lar oss lure... Se litt på registrert installasjonsdato for operativsystemet. Der står det 01.08.2004.. og hvis du klarer å lage ett regnestykke som gjør om de 19 dagene med oppetid pcen kanskje har hatt siden reinstallering av OS til 309 dager så er du ett matematisk geni. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Og vi lar oss lure... Se litt på registrert installasjonsdato for operativsystemet. Der står det 01.08.2004.. og hvis du klarer å lage ett regnestykke som gjør om de 19 dagene med oppetid pcen kanskje har hatt siden reinstallering av OS til 309 dager så er du ett matematisk geni. hahaha.... trur han har dummet seg litt ut nå :!: Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Og vi lar oss lure... Se litt på registrert installasjonsdato for operativsystemet. Der står det 01.08.2004.. og hvis du klarer å lage ett regnestykke som gjør om de 19 dagene med oppetid pcen kanskje har hatt siden reinstallering av OS til 309 dager så er du ett matematisk geni. Det har du rett i, men hvordan finner da programmet ut at jeg da har så lang oppetid da? jeg har ikke redigert på noe annet enn lisens nøkkel og annet dall.... alle tall er som de skal.... så enten så er det noe snodig me windows eller så er programmet fubar, for jeg installerte windows i fjor en gang.... skiftet hovedkort og da ble os disk sur men å ha 309 dager er jo tja.... kjekt? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Ser ut som systemklokka er stillt fram her... Uansett: Har du kjørt WinXP i 300 dager kan du med fordel ta en restart. Ikke bare pga. oppdateringer, men svært mange programmer har minnelekasje, blandt annet Windowskjernen selv. Dette vil på sikt føre til dårligere ytelse. Endret 21. august 2004 av alfern Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) nope den står på det som samme som tekst tv på tv2 står på..... Edit: teste å stille fram til år 2020, så skjekke prog Edit2: hehe, no var det over 6000 dager.... Endret 21. august 2004 av Dwagon Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 LOL! så du holder på den teorien at du har hatt maskinen gående i 309 dager i stedet for å kanskje tenke seg at windows (som vi alle vet ALDRI har noen feil i seg) kanskje er litt fubar...? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 hehe, jeg har sikkert bommet på noe, men hvem vet... en liten binær feil og vips... Lenke til kommentar
alfern Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 nope den står på det som samme som tekst tv på tv2 står på..... Edit: teste å stille fram til år 2020, så skjekke prog Edit2: hehe, no var det over 6000 dager.... Ikke å anbefale det heller, da programmer du har installert kan få feil eller utgå på lisens. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 hehe, jeg har sikkert bommet på noe, men hvem vet... en liten binær feil og vips... Kalles ikke binærfeil, men brukerfeil... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 var snar og stille tilbake da jeg så posten din alfern.. kjekt og losgiskt tips... Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Prøv denne: http://www.microsoft.com/ntserver/nts/down...ime/default.asp Lenke til kommentar
alfern Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Prøv denne:http://www.microsoft.com/ntserver/nts/down...ime/default.asp Finnes mange verktøy som måler dette. Dette er imidlertid laget for Windows NT og fungerer iallefall ikke hos meg. Edit: Var litt for snar med svaret mitt....programmet funker fint. Endret 21. august 2004 av alfern Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 skal ikke utelukke bruker feil, men hvis windows mener det er installert 01.08.04 så hvorfor vise 309 dager?? klokka er korrekt. blackbox: funker det progge under xp, System Requirements One of the following is required: * Windows NT Server 4.0 with Service Pack 4 or later. * Windows 2000 Server * Windows 2000 Professional Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 For å dra en liten fjortis: BUSTED!, 309 dager er "umulig" på Win. Du er heldig hvis du får 7(Min rekord). En kamerat av en kamerat sa han hadde førti. Noe jeg ikke tror noe særlig på. Gratulerer med vel modifisert systemklokke/regedit. Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Last det ned og kjør det fra kommando-linjen.. XP er NT 5.1 så tror det fungerer der også.. Har Windows 2000 selv.. Endret 21. august 2004 av blackbox Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 hadde noen og femti på windows-serveren min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå