WingDude Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har huket av under innstillinger for autoupdate, likevel funker det ikke, noen som vet hva årsaken er ? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Bredbånd eller oppringt? Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Tele2 adsl. Samme problem hos kompis med telenor adsl. Må være andre som har erfart dette ? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hva er det som ikke virker? Får du feilmelding? Hva skjer hvis du prøver å kjøre liveupdate manuelt? Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Alså, jeg forklarer nok litt dårlig, men oppdateringen funker når jeg kjører den manuelt, men skal jo skje automatisk, når det har gått endel dager så får jeg beskjed at virus-oppdateringen ikke er up to date, og jeg må oppdatere manuelt. Det skal jo ikke være nødvendig når jeg har huka av for at alt skal skje automatisk ?? Lenke til kommentar
hwl Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Et forslag kan være følgende, autooppdatering til Norton ligger vel som en jobb i scheduleren i Win2000/XP (regner med at det er det du har) så sjekk det om det er noe feilmeldinger i de jobbene som ligger der. har oppleved at disse ikke kjører pga rettigheter, da går du inn på Options på jobben og setter inn brukernavnet på Administrator brukeren eller tilsvarende bruker med rettigheter og passordet, så skal det forhåpentlig vis fungere. Har selv hatt problemer med dette tidligere når jeg kjørte Norton. Evt ta å kikk på support sidene til symantec, står mye fornuftig der. Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Takker for forslaget, men fant ikke noe feil der, ser greit ut.... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hos meg oppdaterer den virusdefinisjonen automatisk, mens programvare oppdateringene må jeg gjøre manuelt. Er det samme hos deg, eller gjør den ikke noe der? Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Verken virusoppdateringer eller programoppdateringer skjer automatisk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå