stian123 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) De beste grenene er turn herrer, stup og trampoline. Leste litt lenger opp at de syntes at trmapoline kunne gått under turn. Jeg er dobelt norgesmester i troppsturn, men kunne ikke vunnet ett kretsmesterskap i trampoline. De tar salto i begge grenene, men det er mye forskjell på de. Stil, Sats, Rotasjon osv. man må trene i sin gren. Man tar saltoer i stuping, men jeg tviler på at en som hopper trampoline ville klart så bra hopp som en stuper.... Men tilbake til topic: Det er ganske kjedelig med RS og ellers roing, basket og hånball er idiotiske grener i Olymiske Leker! Endret 8. september 2004 av stian123 Lenke til kommentar
klove Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kunne jo blande noen av dem, sånn at man fikk antall grener ned. Stuping og lærdue skyting hadde vært konge !! Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det er ganske kjedelig med RS og ellers roing, basket og hånball er idiotiske grener i Olymiske Leker! Hvorfor akkurat disse?! ALLE grenene i OL er idiotiske. Men det er fett allikevel. Synes egentlig at det burde være mange flere grener i OL. Hva med motorsport, dart, bowling, osv?! Ellers kunne man jo gjøre det hele mer folkelig ved å innføre konkurranser med normert tid. Hva blir tida på 10000-meteren da? Hvis man skal gjøre noe med hensikt i OL, kunne man jo ha geværskyting på levende mål. De levende målene kan være dyr som bor i området. Dette kunne jo ha vært en fin måte å lære litt om arrangørlandet. Elgjakt i Lilehammer-OL. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 fin måte å utrydde dyrelivet. og motorsport hører ikke hjemme i OL Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 alt for mange udønvendige grener i ol, deriblandt skyting. skulle jeg valgt en idrett som skulle få blitt med i ol, måtte det bli klatring. Lenke til kommentar
Delphi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kunne jo blande noen av dem, sånn at man fikk antall grener ned. Stuping og lærdue skyting hadde vært konge !! Det er utrolig mange grener som kan kombineres med skyting, da En jeg er litt for er nesten det samme som du foreslår: kombiner synkronstuping for menn og skyting, der skytterne står på bassengkanten og prøver å treffe flest mulig av stuperne Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Mangfold er det som holder liv i OL. FYSJ PÅ DERE!!! Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ja.. Enig med LarsP. Man ser jo bare det man liker. Kan ikke gjøre alle tilfredts beklager mine eventuelle skriveleif Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Denne. Spesielt for herrer. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Gymnastikk på matte med ringer.......Hvor er poenget? Det er slik: Blir du med på kino? Nei jeg kan ikke. Hvorfor det? SKal trene. Hva trener du? Gymnastikk med ringer...?!? Det ser idiotisk ut. Bli heller sjånglør hvis du interisserer deg for ronger og slikt....eller klovn Lenke til kommentar
slettern Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 turn og rytmisk sportsgymnastikk er røti ol grener! Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kan ikke si at vindsurfing er så gøy å se på.... Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 De beste grenene er turn herrer, stup og trampoline.Leste litt lenger opp at de syntes at trmapoline kunne gått under turn. Jeg er dobelt norgesmester i troppsturn, men kunne ikke vunnet ett kretsmesterskap i trampoline. De tar salto i begge grenene, men det er mye forskjell på de. Stil, Sats, Rotasjon osv. man må trene i sin gren. Man tar saltoer i stuping, men jeg tviler på at en som hopper trampoline ville klart så bra hopp som en stuper.... Men tilbake til topic: Det er ganske kjedelig med RS og ellers roing, basket og hånball er idiotiske grener i Olymiske Leker! Ikke si et eneste stygt ord om roing det eier Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 sykling, løping, friidrett og sandvolley ball er de aneste grenene jeg synes at burde ha vært med i ol Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det finnes jo større konkurranser i Bowling og, f.eks. Men ja, jeg synes det skal være plass til flere grener... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Heisann, her har du rota i arkivet, eg stenger tråden så får dykk heller opprette ny tråd om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg