Ingar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Følger dere med på OL? Selv synes jeg det er litt for mange "idiotiske" grener. Kan f. eks nevne "synkronstuping". Noen som har noen flere? :!: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Denne. Spesielt for herrer. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Synes det er helt sykt hvor mange idretter. Kan nevne Windsurfing som et godt eksempel på en kjedelig idrett. Altså, tenk deg dette: "Jo, takk, jeg vant OL-gull". "I hva da?". "Åja, det var i Windsurfing". Og sånn kajakk-slalom - jævlig tragisk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Igår så jeg faktisk Trampolinehopping. Ante ikke at det fantes en slik OL-øvelse engang. De gjorde alle mulige saltoer og ditt og datt på ei DIGER trampoline. Det var likevel ei dame som greide å lande rett på kanten når hun skulle avslutte, det gjorde visst ganske vondt, for hun gråt når hun gikk bort. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Det var likevel ei dame som greide å lande rett på kanten når hun skulle avslutte, det gjorde visst ganske vondt, for hun gråt når hun gikk bort. jaja, har ingen "respekt" for OL lenger. Når det er så mye tullball der. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Igår så jeg faktisk Trampolinehopping. Ante ikke at det fantes en slik OL-øvelse engang. De gjorde alle mulige saltoer og ditt og datt på ei DIGER trampoline.Det var likevel ei dame som greide å lande rett på kanten når hun skulle avslutte, det gjorde visst ganske vondt, for hun gråt når hun gikk bort. hun gråt vel heller for at hun misslyktes i et mesterskap hun haR trent for i flere år.. sikkert flere timer daglig uke inn, uke ut. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 en av grenene jeg synes er idiotisk er vel roing.. hva faen er det godt for.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Ingen av grenene er vel godt for noe? Skal man kalle en idiotisk må det være synkronsvømming... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Jepp, hva blir det neste? "Hvem vifte raskest med fingrene".. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) synkronsvømming?? hva faen er det? skal de svømme så likt så mulig da liksom?? :!: Endret 21. august 2004 av Camron Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Det er noen som prøver å få med "speedstacking" i OL 2008. For de som vet hva det er... Edit: Camron, synkronsvømming er en haug med jenter som plasker rundt i et basseng og lager "fine" formasjoner. Endret 21. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Luftgeværtskyting på 10 m à 60 skudd er ikke akkurat en idrett for gudene. Ikke dobbel leirdueskyting heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Tenker bare på alle småfuglene som blir most i de konkurransene. Vedder på at de har et eget krematorium der det brennes hundrevis av døde fugler i uka. Det skulle vært som i "gamledager". Bare friidrett med superstjerner som faktisk var moro å se på i korte doser. Nå pumper jo NRK ut 80 timer i uka med alle mulige rare øvelser, finner jo ikke fram til de kule øvelsene lengre oppi all møkka. Endret 21. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tenker bare på alle småfuglene som blir most i de konkurransene. Vedder på at de har et eget krematorium der det brennes hundrevis av døde fugler i uka. ???? småfugler for faen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Ja, skyteøvelsene. Blir nok endel bomskudd som går rett ut i periferien. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Synest det er artig å sjå på alle dei rare greinene eg. Både kajakk-slalom, leirdueskyting og trampoline Ja, skyteøvelsene. Blir nok endel bomskudd som går rett ut i periferien. Du skal være ein uheldig liten fugl om du blir skutt ned. Endret 21. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Ingen av grenene er vel godt for noe?Skal man kalle en idiotisk må det være synkronsvømming... Uten tvil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Stuping er litt tøft da. Og der har damene faktisk former også. Ser jævlig vanskelig ut alt der deg gjør i lufta før de treffer vannet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Synes skyting er så utrolig lite atletisk, det samme med curling under vinter-OL. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Curling ble jeg faktisk sittende og se ganske ofte på. Norge hadde jo 2 veldig gode lag. Tror det er ganske slitsomt å være den som koster som et helvete foran kula. Og det er ekstremt mye presisjon og taktikk for den som kaster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg