Gå til innhold

GameCube annmeldelse i Dagbladet og VG

Anbefalte innlegg

For å feire GameCubes lansering i morgen, har jeg listet VG og Dagbladets annmeldeser av konsollen og spillene.

VG gav selve GameCube en 5er, spillene som de annmeldte Pikmin, SSB:Meele, LM og WR:BS, fikk forholdsvis terningkast 6, 5, 4 og 4.

http://www.vg.no/dataoginternett/

Mens Dagbladet bare annmeldte fire av spillene sist fredag. Og det var Pikmin, Rogue Leader, LM og Super Monkey Balls. Alle spillene fikk terningkast 5.

Selv om jeg som oftes driter i hva norske medier sier om spill (jeg tror VG gav DoA3 terninkast 5!!!), så er jeg positivt overrasket over hvordan Dagbladet og VG har tatt imot Cubeen.

Happy GameCube day!

Perfection seeks simplicity. The GameCube is a videogame console. Simple isn't it?

Sarah Michelle Gellar, er ei gudinne!

[ Denne Melding var redigert av: HardCubed på 2002-05-03 11:46 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sikkert bra....men du kan ikke piratkopiere spill på konsoller noe lett...og det suger for de prakker på deg svind dyre kontroller som faller fra hverandre og minnebrikker for og kunne save ..jalla jalla :razz:

men det mest irriterende er at det er 3 store konsoller så du likssom ikke ta med en kontroller til vennen din eller et spill fordi han har ps2...

blæææh pc med windows ruler fordi det er kompatibelt... :grin: og singleplayer stinker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...