Halvsame Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Tenker å legge inn en ordre på en nettbutikk og hente varen direkte fra butikkens lokaler. Har jeg fortsatt 14 dagers angrerett? Edit: er ikke heelt stø på om denne skal inn i Webshoperfaringer, hvis noen av moddisene mener det er feil så bare flytt tråden . Endret 20. august 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det blir jo en netthandel i og med at du bestiller den via nett, å da skal vel angrerettloven gjelde? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Spørsmålet er korleis ein gjer betalinga. Blir varene betalt der kan det vere at det ikkje er angrefrist på det, mens viss varene er betalt på forskudd er det berre frakt måten som er anderledes. Men det er nok ei lita gråsone der. "Butikkens" areal utforming vil nok ha noko å sei også. Lager-> Angrefrist, Vanleg butikk -> ikkje angrefrist. mvh Jan Eirik Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Da satser jeg på at det går bra siden jeg både bestiller og betaler på nett.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er ikkje verre enn å ta ein telefon til butikken. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 har handlet noen varer fra sverige og danmark når jeg var på ferie, det var nettbutikker som jeg var innom og kjøpte varene fra. nederst på kvitteringene stod det: det er 14 dagers angrerett hvis du kjøper over internett, hvis du handler i vår butikk faller angreretten bort siden du kan ombestemme deg før du kjøper. (sånn ca. stod det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå