Gå til innhold

Noen som har AOpen XC Cube EA65 Barbone ?

vihovde

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne, men har problemer med å installere instantON. Har formatert harddisken, og etter hva jeg forstår av en ELENDIG manual, skal denne cd`n installeres FØRST, før OS ??? Man skal boote opp i fra denne Cd`n. Har jeg forstått dette riktig ? Har prøvd dette, men da kommer harddisken opp som partisjon "I" ??? Har også problemer med at min Westeren 200gig blir satt opp som en 131gig ? Kan noen forklare meg hva jeg må gjøre for å få denne kassen til å funke ??? Ta det steg for steg, er litt treg i "nøtta" :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte denne, men har problemer med å installere instantON. Har formatert harddisken, og etter hva jeg forstår av en ELENDIG manual, skal denne cd`n installeres FØRST, før OS ??? Man skal boote opp i fra denne Cd`n. Har jeg forstått dette riktig ? Har prøvd dette, men da kommer harddisken opp som partisjon "I" ??? Har også problemer med at min Westeren 200gig blir satt opp som en 131gig ? Kan noen forklare meg hva jeg må gjøre for å få denne kassen til å funke ??? Ta det steg for steg, er litt treg i "nøtta" :!:

INGEN som har kjøpt denne maskinen, begynner å bli drittlei hele maskinen... Får ikke InstantON til å fungere... Hva er da vittsen med denne Jæv... kassen :no:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
INGEN som har kjøpt denne maskinen, begynner å bli drittlei hele maskinen... Får ikke InstantON til å fungere... Hva er da vittsen med denne Jæv... kassen  :no:

2649541[/snapback]

Hei der.

Nå klarte eg å forville meg borti denne boksen jeg også for 3 dager siden. begynte å leite etter drivere å oppstarts system til boksen.

har samme problemene som deg og prøvde såklart å gjøre alt mulig for å få denne til. ink oppdatere biosen som feilet og sitter nå igjen med en stk ødelagt cube :( så vidt jeg kan se finnes ikke mulighet for å koble til floppy disk drive på hovedkort så da er også muligheten til å reparere biosen ødelagt :( begynner å føle dette var en utroligt dårlig handel. hvordan ligger du ann med å få denne til å fungere?

(første gang jeg skriver i forum. hvordan vet jeg om du svarer? :p)

Jeg mangler dessuten alt av tilbehør til denne maskinen. :( fjernkontroll, orginal cd med drivere og alt. så i teorien er den ganske ubrukelig uten dette utstyret :(

-Asgeir-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...