vihovde Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Kjøpte denne, men har problemer med å installere instantON. Har formatert harddisken, og etter hva jeg forstår av en ELENDIG manual, skal denne cd`n installeres FØRST, før OS ??? Man skal boote opp i fra denne Cd`n. Har jeg forstått dette riktig ? Har prøvd dette, men da kommer harddisken opp som partisjon "I" ??? Har også problemer med at min Westeren 200gig blir satt opp som en 131gig ? Kan noen forklare meg hva jeg må gjøre for å få denne kassen til å funke ??? Ta det steg for steg, er litt treg i "nøtta" :!: Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Kjøpte denne, men har problemer med å installere instantON. Har formatert harddisken, og etter hva jeg forstår av en ELENDIG manual, skal denne cd`n installeres FØRST, før OS ??? Man skal boote opp i fra denne Cd`n. Har jeg forstått dette riktig ? Har prøvd dette, men da kommer harddisken opp som partisjon "I" ??? Har også problemer med at min Westeren 200gig blir satt opp som en 131gig ? Kan noen forklare meg hva jeg må gjøre for å få denne kassen til å funke ??? Ta det steg for steg, er litt treg i "nøtta" :!: INGEN som har kjøpt denne maskinen, begynner å bli drittlei hele maskinen... Får ikke InstantON til å fungere... Hva er da vittsen med denne Jæv... kassen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 trenger ikke bumpe etter 12 timer, spesiellt når den første posten er rett over midnatt...folk har jo nesten ikke våkna på lørdagen.... Lenke til kommentar
_WaX^_ Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 INGEN som har kjøpt denne maskinen, begynner å bli drittlei hele maskinen... Får ikke InstantON til å fungere... Hva er da vittsen med denne Jæv... kassen 2649541[/snapback] Hei der. Nå klarte eg å forville meg borti denne boksen jeg også for 3 dager siden. begynte å leite etter drivere å oppstarts system til boksen. har samme problemene som deg og prøvde såklart å gjøre alt mulig for å få denne til. ink oppdatere biosen som feilet og sitter nå igjen med en stk ødelagt cube så vidt jeg kan se finnes ikke mulighet for å koble til floppy disk drive på hovedkort så da er også muligheten til å reparere biosen ødelagt begynner å føle dette var en utroligt dårlig handel. hvordan ligger du ann med å få denne til å fungere? (første gang jeg skriver i forum. hvordan vet jeg om du svarer? ) Jeg mangler dessuten alt av tilbehør til denne maskinen. fjernkontroll, orginal cd med drivere og alt. så i teorien er den ganske ubrukelig uten dette utstyret -Asgeir- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå