Gå til innhold

Finnes S-ATA DVD-brenner?


Anbefalte innlegg

så i dag at plextor har en dvd-brenner med + og - til under tusenlappen. jeg er sjokkert, og kjenner pengene brenner i lomma.

 

har sett at det er kommet cd-brenner med s-ata, men finnes dvd-brenner med det samme? skal jeg først kjøpe det gidder jeg ikke bruke penger på noe ide-skit. hvis ikke, er det noen som vet når det kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke noe annet en at S-ata optiske enheter bare virker med native s-ata tror jeg. S-ata støtte på hovedkortet som ikke krever drivere for å virke. Blant annet intel kort med i865 og i875 brikkesett har dette.

EPoX 8RDA6+ PRO (nForce2) har også native S-ATA

 

nForce 3, Intel i915/925 har også native S-ATA, finnes sikkert flere også.

Lenke til kommentar
Og i praksis, hva vil forskjellen mellom ide og s-ata dvd-spillere bli? La oss si vi har en ide 16x dual layer spiller, og tilsvarende s-ata løsning. Hva er det som blir forskjellen mellom disse?

Kontaktene selvsagt!

Hør hør!

Gleder meg til jeg slipper å ha én eneste IDE-ledning i kabinettet mitt!

Lenke til kommentar
Og i praksis, hva vil forskjellen mellom ide og s-ata dvd-spillere bli? La oss si vi har en ide 16x dual layer spiller, og tilsvarende s-ata løsning. Hva er det som blir forskjellen mellom disse?

Kontaktene selvsagt!

nei? Mener du det? :roll:

 

Personlig gir jeg blanke f*** i ledningene inni maskina. Hvis det er det som dere mener med fremtidsrettet, så er det opp til hver enkelt om det er verdt 600kr ekstra å betale for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...