hajejan Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Testen på http://www.luminous-landscape.com/d60.htm viser at D60 leverer bedre resultater enn man kan med 35mm film. Kjekt, med tanke på at jeg sitter og leker meg med et D60 akkurat nå - og jeg må faktisk si meg enig. Ikke bare er kvaliteten utrolig - man får 6 megapixel bilder og full SLR funksjonalitet på kameraet - men å scanne et 35mm negativ i høy oppløsning tar minst ett minutt på de raskeste filmscannerne. Skal du scanne inn en hel negativ filmstripe (24 bilder) tar dette en drøy halvtime. Med D30 er det bare å koble til og laste over (eller, slik jeg gjorde, skaffe en FireWire kortleser), så kan det hele skje på minutter / sekunder. jeg har i alle fall funnet meg et kamera som jeg kommer til å nyte i lang tid fremover. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei, Haje! Du må gjerne skrive en liten omtale av kameraet for Digitalkamera.no hvis du vil. Hilsen Martin Lenke til kommentar
askt Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Gratulerer! Må si jeg er mektig imponert over kvaliteten på bildene fra det kameraet. Eneste problemet er det koster 22600,-. UTEN linse. :smile: Men men... en vakker dag.... etter noen år med iherdig jobbing, da er det min tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå