nonplus Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Litt rotete nå i begynnelsen, fikk delene idag. Kabelsalat, men det bryr meg ikke, kun ytelse. Litt skuffa at den ikke gikk høyere, kjøper en D0 stepping seinere, over 4GHz er målet. Deler: CPU - Intel Prescott [email protected] 1.53v 33idle/43Load Kjøling - Swiftech MCW6000-P, Eheim 1001 Compact 600L/h, D-Tek Pro120 w/shroud, 1x120mm Titan 133cm/h fanmate 1500RPM, 2Liter tank, 10mm + 13mm Kuriyama tubing. Hovedkort - MSI 865PE Neo2-PFS MSI-6728 v.2.0 PSU - Aopen (FSP) 350Watt (for svak?) Pasta - AS5 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) så veldi bra ut det der,hvis du sliter med høy temp bare full isbiter i ei bøtte åsså setter du vanntanken oppi der Endret 20. august 2004 av ExtremeSnowboarder Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Takk Isbiter er en mulighet, tenkte å henge radiatoren ut av vinduet, blanda vannet og glykol til ca -6grader. Bare å vente på vinteren og en ny D0 prescott Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Takk Isbiter er en mulighet, tenkte å henge radiatoren ut av vinduet, blanda vannet og glykol til ca -6grader. Bare å vente på vinteren og en ny D0 prescott Du vil måtte isolere godt i så fall... Kondens er ikke morsomt Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Blir vel ikke noe av, masse jobbing for noen få MHz. Får prøve å få tak i en klokkevillig cpu istedenfor. Ellers kan jeg si at eheim compact pumpa ikke er høylydt, men vibrer ganske kraftig, ville nok ha kjøpt 1046-1048 hvis de vibrer mindre. Ellers er jeg fornøyd med oppsettet, ser ut å klare prescott uten problemer. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 det der så da ikke så værst ut , men lurer på ossen du fikk 'OC MENU' knappen på core center? Jeg bruker også msi med 'core center' og har tenkt å overklokke men har aldrig finnet ut hvordan jeg gjør det med msi... Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Neida, ser i så værst ut, men kunne blit penere i et lian kabinett. Har forresten lyst på coolermaster stacker, tar atx og btx kort. For se iløpet av vinteren. Last ned siste versjon her Versjon_1.6.8.0 Trykk på de røde pilene på hver side for oc menyer. Jeg bruker ikke den til overklokking. Bruker bios som regel og finjustering med clockgen som du finner her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå