Kilko Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Hei! Jeg har et kabinett med 2 vifter installert bak. Den ene vifta suger luft innover ,imens den andre blåser ut. Jeg regnet med den ene suget innover for å kjøle i, men det høres jo bare rart ut. (de var installert sånn når jeg fikk kabinettet. Skal jeg ordne det sånn at begge blåser ut lufta? Endret 20. august 2004 av Kilko Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hvis du har flere vifter i front evt. sidedør el top ville jeg ha gjort det slik: vifter i front suger inn og i toppen suger inn, mens du blåser ut bake ! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Ville hatt den i toppen av kabinettet til å suge (var slikt standard på mitt kabinett) ut også da all kabinettvarmen samles i toppen. Og som nevnt under vifter foran suge inn og de bak blåse ut. Endret 20. august 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ville hatt den i toppen av kabinettet til å suge (var slikt standard på mitt kabinett) ut også da all kabinettvarmen samles i toppen. Og som nevnt under vifter foran suge inn og de bak blåse ut. personlig så har jeg 2 vifter i front som suger inn 2 bake som suger ut og 1 i top som suger ut Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 har et chieftech dragon big tower med vifter i alle vifteplassene. Kun den øverste (92mm x 92mm over PSUen) blåser ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå