FalcoN200285 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hvorfor må alle chipsettviftene bråke? hva kan jeg gjøre for få den til slutte bråke? må jeg kjøpe meg noe annet chisettkjøler, vis det er vært det? jeg har abit an-7 2.0! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Chippsetviftene kan du jo bare bytte ut med passiv kjøling da, noe som ikke bråker i det hele tatt. Er bare å skaffe en kjøleribbe som duger. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kjøp deg DENNE du. Har den selv, og kjøler utmerket, med et støynivå på 0 dB . Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Kjøp deg DENNE du. Har den selv, og kjøler utmerket, med et støynivå på 0 dB . Den har jeg også! Men ikke bruk kjølepastaen som følger med... bruk artic silver 5! Endret 21. august 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 hvorfor må alle chipsettviftene bråke? Fordi de er små, og det er et område hvor produsentene kan spare et par fantasillioner på å velge litt dårligere vifter. Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jepp, jepp, jepp Bare riv av den tåpelige viftekjøleren og sleng på den Zalman-kjøleren. Bruker den jeg også. Den kjøler mer enn tilstrekkelig på mitt Hk Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 blir ikke chipsettet varm ? jeg tror jeg ville gå for den ja men, jeg skal få meg vannkjøling hva vil dere anbefale er det virkelig vært det? eller må jeg skrive dette på Vann- og ekstremkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå