Gå til innhold

Trenger program for .cbr filer (tegneserier)

Stigma

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et program for avlesning av .cbr filer. Disse er tydeligvis et format for digitale bøker, mye brukt for blant anet tegneserier som finnes digitalt på nettet.

Kan noen annbefale en god leser for disse typer filer? Jeg hadde aldri hørt om dem før, så jeg aner ikke hva som trengs for å lese dem.

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CDisplay bruker jeg til og lese tegneserier på datan .

.cbr filer er vanlige rar filer som er renamet så alternativet er og rename filene til .rar og pakke ut bilde filene som ligger inn i dem

hvilke tegneserier er det snakk om

pm meg med kilder oki

Lenke til kommentar
Google + cbr reader .. har du sett! Et program som leser .cbr-filer, på første forsøk. Underenes tid er ikke forbi! Milde majones! Du store alpakka!

Ja du store, hvem skulle trodd det? Men nå spurte jeg tilfeldigvis om hvilket program folk annbefalte for det. Det første treffet på google er jo absolutt ikke nødvendigvis beste alternativ.

Skal du være frekk og spydig, så kan du like godt ikke poste. Da er jeg nemmelig ikke interessert i ditt råd (ikke at du sa noe konstruktivt her til å begynne med).

Thompzen og FtZ- : Takk for hjelpen. Ser ikke ut til at jeg trenger noe leseprogram for disse filene da egentlig. Jeg bare pakker dem ut og leser som noemalt via ACDsee.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...