Stigma Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg trenger et program for avlesning av .cbr filer. Disse er tydeligvis et format for digitale bøker, mye brukt for blant anet tegneserier som finnes digitalt på nettet. Kan noen annbefale en god leser for disse typer filer? Jeg hadde aldri hørt om dem før, så jeg aner ikke hva som trengs for å lese dem. -Stigma Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Google + cbr reader .. har du sett! Et program som leser .cbr-filer, på første forsøk. Underenes tid er ikke forbi! Milde majones! Du store alpakka! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Det er en i bunn og grunn eh .rar fil. Rename til .rar (eller velg Åpne med... og så WinRAR). Hvis du er usikker på extensions, ta en tur innom www.filext.com EDIT: Leif Endret 21. august 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 CDisplay bruker jeg til og lese tegneserier på datan . .cbr filer er vanlige rar filer som er renamet så alternativet er og rename filene til .rar og pakke ut bilde filene som ligger inn i dem hvilke tegneserier er det snakk om pm meg med kilder oki Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg pleier og gjøre dem om til rar, pakke ut til jpg filer og lage .pdf av hver enkelt tegneserie. Jeg synes det er den beste metoden. Men det er jo hva du foretrekker selv som betyr noe Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Google + cbr reader .. har du sett! Et program som leser .cbr-filer, på første forsøk. Underenes tid er ikke forbi! Milde majones! Du store alpakka! Ja du store, hvem skulle trodd det? Men nå spurte jeg tilfeldigvis om hvilket program folk annbefalte for det. Det første treffet på google er jo absolutt ikke nødvendigvis beste alternativ. Skal du være frekk og spydig, så kan du like godt ikke poste. Da er jeg nemmelig ikke interessert i ditt råd (ikke at du sa noe konstruktivt her til å begynne med). Thompzen og FtZ- : Takk for hjelpen. Ser ikke ut til at jeg trenger noe leseprogram for disse filene da egentlig. Jeg bare pakker dem ut og leser som noemalt via ACDsee. -Stigma Endret 22. august 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå