alfern Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 XP er ikke bedre på en Celeron 350. Maskinen din blir raskere med Win98 fordi XP krever mer. Hvis du slår av all den fancy grafikken og ekstra-funksjonene i XP, så skal XP stå på linje med 98/2000, det skal med andre ord ikke bruke ekstra ressurser fra systemet. Det har jeg vanskligheter for å tro. 2000 har høyere minimumskrav enn 98, så jeg kan ikke forstå hvordan det kan være raskere. Har mange 98 maskiner på jobben, de vil simpelten ikke takle 2000. Min erfaring er faktisk det motsatte, oppgraderte diverse eldre maskiner (AMD 450/500 og P3-600) fra Win98se til Win2000pro og resultatet ble raskere maskiner. Grunnen til dette er nok at win98 installsjonen var gammel, og registeret var fult av gammel "skitt". Nye installasjoner er som regel en del raskere enn når maskinen har vært i bruk en stund, spesielt med win9x. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Min erfaring er faktisk det motsatte, oppgraderte diverse eldre maskiner (AMD 450/500 og P3-600) fra Win98se til Win2000pro og resultatet ble raskere maskiner. Nå er det ganske stor forskjell på en Celeron 350 og en Pentium III 600 da. Poenget mitt tidligere i tråden var at XP krever mer enn 98. Å si noe annet blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 http://www.iamanidiot.com/newidiotchecker.asp Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 En ting jeg kom til å tenke på.... Er det normalt for 11åringer å være oppe på denne tiden av døgnet? vel, kanskje foreldra hannes er litt mer "liberale på det punktet"... Lenke til kommentar
alfern Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 er det ikke aldersgrense på forumet? Nei Edit: Er jo ingenting her på forumet mindreårige trenger å værnes for. Det måtte isåfall vært for å verne andre brukere. Men synes heller det bør avgjøres med skjønn. Har sett andre poster av 10-12 åringer her på forumet som har vært saklige. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Trådstarter har jo fin signatur værtfall Koder er joks. Jeg spiler mye data å knuser deg. RESPECKeT Summer Boys er bra musik Endret 20. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Syns ikke du Summer Boys er bra musikk kanskje? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hvorfor ser jeg 2 moderatorer inne på tråden ? Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Denne tråden er vel egentlig feilpostet? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 bra å se at det ikke bare er meg som er full og full av faen.. garantert kødd! Kan ikke annet enn å si takk, var faktisk ganske morsom lesing :-) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 bra å se at det ikke bare er meg som er full og full av faen.. garantert kødd! Kan ikke annet enn å si takk, var faktisk ganske morsom lesing :-) Med tanke på han påstår at han er god i data, så vet han såvidt hva en CPU er, å intet mer. Da kan man jo begynner å lure. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Snakk om tullpost med veldig mye skrivefeil osv Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Jeg digger fjortisser.. :-) (mentaliteten) ..jeg var enda kulere da jeg var, kritisk verdensmester.. ..selv om dette innlegget bare var på morro.. Endret 20. august 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Snakk om tullpost med veldig mye skrivefeil osv Så hvorfor har ingen av alle moderatorne som har vært her stengt den? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Slike tråder er ødeleggende for forumet og burde stenges. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) off-topic: Vel, jeg har fått en advarsel for å ha kalt han dum, og støttet en brukers utsagn om at han var "en mongo" ( ), så jeg hadde vel ikke fått advarsel om han var en full fyr som godta seg med kødding?! Ps. Har ikke slike meninger, har lært av leksa som dere også burde gjøre! Endret 20. august 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 off-topic: Vel, jeg har fått en advarsel for å ha kalt han dum, og støttet en brukers utsagn om at han var "en mongo" ( ), så jeg hadde vel ikke fått advarsel om han var en full fyr som godta seg med kødding?! Bare endre på innlegget ditt, må vel kunne ta seg litt til rette på en slik "tulletråd". Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Slike tråder er ødeleggende for forumet og burde stenges. Fø.. Det er lørdag, og jeg syns innlegget var gøy.. Hva har skjedd med humoren din mann? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Her bør man med skjønn vurdere om dette er et innlegg av trådstarter i beste hensikt, eller om det bare er tull. Jeg tror personlig at trådstarter ikke har til hensikt å ødelegge forumet på noe vis. Edit: Dere kan på hans tidligere innlegg se at han er en ung CS-entusiast. Endret 20. august 2004 av alfern Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Slike tråder er ødeleggende for forumet og burde stenges. Fø.. Det er lørdag, og jeg syns innlegget var gøy.. Hva har skjedd med humoren din mann? Skal i såfall postes under "Humor". Eventuelt "Dårlig humor", men den kategorien har vi nok ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg