Weska Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 pappaen min kjøpte en xp data på butiken!!!! husker ike va den hete. trodde den va bra så jeg skulle spile cs men så legget det. så fikk jeg vite at xp datan som het pentum celeron 350 er dårli å nå er jeg sur. vil bare si at ingen må kjøpe pentum celron 350. selvom det er en Xp data Lenke til kommentar
ersa Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Intel Celeron... Ikke Pentium Celeron... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det at en PC som har en Intel Celeron 350 og Windows XP operativsystem, går treig, betyr ikke at Windows XP er dårlig. Det er det at Intel Celeron er dårlig. Du kan bytte til både Windows 2000 og Windows ME uten at PC'en blir noe som helst raskere. Det er også andre ting enn bare prosessoren og operativsystemet som kan gjøre at det lagger, f.eks dårlig skjermkort (som er veldig vanlig), lite minne, ineffektivt brikkesett, lave busshastigheter osv, alt må stå i stil med hverandre. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 For det første er ikke det noe som heter "XP data", XP er windowsversjonen du har på din datamaskin. Faktisk ville det kanskje vært bedre med en annen versjon av windows til din datamaskin, for eksempel Windows 98 eller Windows 2000. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei igjen, Weska! Er "XP-data" nylig kjøpt ny, eller hur? Hvis det er tilfelle, har selger'n "lurt" faren din trill rundt! For et "bjørnekjøp"... Ta heller kontakt med butikken og forhør deg der! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 pappaen min kjøpte en xp data på butiken!!!! husker ike va den hete.trodde den va bra så jeg skulle spile cs men så legget det. så fikk jeg vite at xp datan som het pentum celeron 350 er dårli å nå er jeg sur. vil bare si at ingen må kjøpe pentum celron 350. selvom det er en Xp data Sist Celeron 350 var til salgs her tillands gikk vel jeg i bleier. Bruktsjappe? Lenke til kommentar
Weska Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Jammen jeg ble lurt av butiken som sa xp data var bra... Å spile på den rulte siden den var xp data. Vil ikke ha windos 98 når xp er bedre Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jammen jeg ble lurt av butiken som sa xp data var bra... Å spile på den rulte siden den var xp data. Vil ikke ha windos 98 når xp er bedre XP er ikke bedre på en Celeron 350. Maskinen din blir raskere med Win98 fordi XP krever mer. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Dette må være en av forumets minst beskrivende og minst seriøse topicer. Tror du det at hvis en datamaskin har XP installert på seg, blir den plutselig kjempebra til å spille på? Og en Intel Celeron 350 er ikke akkurat verdens beste CPU å spille på, og det er jo så klart mange flere faktorer som påvirker ytelsen din datamaskinen din. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er du er helt seriøs eller Weska? Og når skal lissom faren din ha kjøpte en såkalt Xp data? og ikke minst i hvilken butikk? (og norsk egenskapene dine kunne godt ha trengt litt forbedring) Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Må jo bare si det var utrolig dumt å kjøpe en så dårlig maskin da! Og så legge inn xp! Det ville nok ha vært bedre med win 98 se. Hadde selv en pc med celeron 333, vet at de er trege. Men hva er det ellers som står i maskinen da? Skulle ikke forundre meg om du har kjøpt katta i sekken..... Hvor kjøpte du den da? Og hvor mye kostet den? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 XP er ikke bedre på en Celeron 350. Maskinen din blir raskere med Win98 fordi XP krever mer. Hvis du slår av all den fancy grafikken og ekstra-funksjonene i XP, så skal XP stå på linje med 98/2000, det skal med andre ord ikke bruke ekstra ressurser fra systemet. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ikke nok med bare en stengt tråd? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=284711&hl= Lenke til kommentar
Weska Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 far sa den kostet 1000 kroner... Det er dyyyyrt.. Derfor må xp datan være bra den kan ikke være dårlig å jeg spiller åsså xorb det går ikke legget... Va er cpu??? Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ikke nok med bare en stengt tråd? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=284711&hl= Hehe ikke sant, men dette kan umulig være seriøst? Følelsen av at det sitter en å morer seg veldig nå! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Ikke plag han da! Han har hatt nok hetsing her på forumet ( )! Han kan vel ikke noe for at han er ny på dette med data! Jeg foreslår at han tar kontakt med butikken aller først, hvis den nylig var kjøp ny der! Edit: Til hans forsvar: Han er 11 år, og har derfor ikke gått så kjempelenge på skolen, og han har kanskje aldri brukt en pc før! Ps. Nummer 100! Endret 20. august 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 For å være helt ærlig så tror jeg bare at fyren prøver å ha det litt "moro" her på forumet. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg har problemer med å ta deg seriøst pga innleggene dine.. Dersom du prøver å være seriøs anbefaler jeg deg å få noen som har datakunnskaper til å ta en titt på maskinen din. Du klarer iallefall ikke å gjøre deg fortstått her på forumet. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Vet ikke om jeg skal grine eller le meg skakk jeg. Vanligvis så pleier jeg å prøve å holde meg saklig og seriøst.. men nå... neppe. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :!: HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Weska Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 jeg er god i data selv... skal åpne den å se va som er galt snart.. Lillebror å storebror er å god i data.. . så di skal jelpe meg.. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg