Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ISO/CUE må brennes med CD/DVD-brenner men det er å piratkopiere hvis du ikke er klar over det.

Og anbefaling om programmer for å gjøre dette er ikke tillatt i dette forumet.

Edit: Med mindre du skal brenne CDer til opphaver av spillene er det ulovlig å ta opp sånt i forumet. Du kommer til å få advarsel av moderator så ikke ta opp sånt i fremtiden ;)

Du under kan også få en smekk, bare så du er klar over det.

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar
Last ned deamon tools, så slipper du å brenne de ut for å installere..

btw..du kommer til å få smekk for denne tråden, så vet du det ;)

Edit: smekk, jeg ? :ermm:

Ikke oppfordre til å bruke programmer.

Det bryter med retningslinjene til forumet.

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

Jeg ville unngått å fortelle spesifikt hvilket program som håndterer filene trådstarter spør om. Generelt kan du si hva du vil, men sannsynligvis er den eneste smekken du får at moderator sletter innlegget ditt ;)

Sveinl.

Lenke til kommentar
Vel, først og fremst så er deamon tools gratis og det er ikke nødvendigvis ulovlig programvare man kan mounte..

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet..

jaha? ---> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=169217

Sist men ikke minst.. han spurte, jeg svarte.. :roll:

Du oppfordret til at trådstarter kan bruke et spesifikt program til å få løst problemet. Og det er snakk om ulovlig materiale i dette forumet ihht. retningslinjene.

Man kan brenne ISO/CUE filer men ikke aksessere de. Hvis jeg hadde anbefalt et program som gjør dette, så hadde jeg også brutt retningslinjene. Det gjorde nemlig du.

Men som jeg sa, så viser moderator forståelse for dette og sletter bare innlegget ditt.

Sveinl.

Lenke til kommentar

Absoutt ikke!

En virtuell dvd-rom er ikke oppfordring til warez!

###### er ikke en"warez-emulator", Deamon tools er et program som lar den mounte isoer, bin, cue etc for å slippe å brenne ut. Det er jo bare at de som legger ut warez legger ut filene sine i dette formatet.

Du sa jo at han kunne brenne ut..hva er forkjellen, jo, han kasta 10-20 kroner i cd-r-plater ut vinduet..

Tror du må tenke deg litt mer om når du svare på slike tråder..

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Absoutt ikke!

Deamon-tools er ikke en"warez-emulator", Deamon tools er et program som lar den mounte isoer, bin, cue etc for å slippe å brenne ut. Det er jo bare at de som legger ut warez legger ut filene sine i dette formatet.

Du sa jo at han kunne brenne ut..hva er forkjellen, jo, han kasta 10-20 kroner i cd-r-plater ut vinduet..

OK. Da spør jeg deg, kan han bruke daemon tools for å skaffe seg tilgang til et spill han har ulovlig lisens på?

Joda, han kan brenne ne ISO/CUE-fil men hvilken glede har han av det da? Om den vises som BIN/CUE på disken eller CDen så kommer han ingen vei med mindre han bruker et program som håndterer dette.

Dessuten poengterte jeg at det er piratkopiering å lage et funksjonelt dulpikat av filene uten å foreslå et spesifikt program som håndterer det. Forøvrig viser jeg til avsnittet over.

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar
Absoutt ikke!

Deamon-tools er ikke en"warez-emulator", Deamon tools er et program som lar den mounte isoer, bin, cue etc for å slippe å brenne ut. Det er jo bare at de som legger ut warez legger ut filene sine i dette formatet.

OK. Da spør jeg deg, kan han bruke daemon tools for å skaffe seg tilgang til et spill han har ulovlig lisens på?

Sveinl.

Ja, mulig det. Men det er ikke min sak, han spurte om hvilket program som tok disse filtypene, og jeg anbefalte ######..

Verre enn det er det ikke..

Men ha i bakhodet at en cd-brenner gjør akkurat det samme, bare at du kan holde kopien i hånda..

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Absoutt ikke!

Sveinl.

Ja, mulig det. Men det er ikke min sak, han spurte om hvilket program som tok disse filtypene, og jeg anbefalte deamon tools..

Verre enn det er det ikke..

Men ha i bakhodet at en cd-brenner gjør akkurat det samme, bare at du kan holde kopien i hånda..

Jeg er enig med deg, du har ikke gjort så mye galt hvis det var hensikten din. Sannsynligvis sletter moderator bare innleggene dine/mine.

Bare vær klar over at anbefalinger på hvilke program man anbefaler for kopiering blir bannet. Dette oppfordrer til piratvirksomhet.

Jeg ønsket ikke å gjøre noen stor sak ut av dette, men advarsel har du fått og jeg er ikke noen moderator. Så vær takknemlig for det. Ville bare si fra ;)

Sveinl.

Lenke til kommentar
Ja, kunne kanskje ha moderert meg litt, men hensikten min var ikke oppfordre til piratkopiering..

Hyggelig å diskutere btw.. :)

hehe, damn, ser der blir slettet bit fot bit i innleggene.. :whistle:

Bare vær litt forsiktig så du ikke får advarsler da.

Du virker som en grei person og jeg ville bare advare. Det ser ut som at en moderator er her nå... så vær litt mer forsiktig fremover.

Dette forumet er BRA, så jeg unner deg ikke å bli utestengt ;)

Sveinl.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...