Úber Energized Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 jeg har nettop bygd en ny data med en AMD64 2.8Ghz prossesor og har montert dataen ferdig...men etter jeg hadde innstalert aida32 og sjekker temp på cpu'en fikk jeg sjokk!!! 80GRADER!!! er ikke dette svært mye?!?!?!sjekket BIOS'en oxo, samme resultat der oxo, 80GRADER!! jeg er redd min vakre AMD64 skal brenne opp ... jeg har en terhmaltek TR2 3400+ cpu-vifte så det skal ikke være det som er problemet! Er det noen er på forumet med lignende problemer eller vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Prøv å oppdatere til nyeste bios. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Mange som har hatt Temp problemer på MSI K8N NEO platinum edition her på forumet så prøv og uptater nyeste bios. Lenke til kommentar
diss Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Husket å ta på goop? (kjølepasta mellom cpu og kjøler?) Vært påpasselig med å legge goopen _riktig_? Sikker på at kjøleren er festet riktig/ sitter som den skal? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Husket å ta på goop? (kjølepasta mellom cpu og kjøler?)Vært påpasselig med å legge goopen _riktig_? Sikker på at kjøleren er festet riktig/ sitter som den skal? Selv uten goop er 80 for mye Lenke til kommentar
Úber Energized Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 det var goop på viften fra før av...ganske sikker på at viften sitter som den skal, men hvordan vil ny bios påvirke at temp'en synker dah? og hvor kan jeg laste den ned? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Produsentens sider, bare for å gjette litt vilt... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Ikke store bokstaver i topic man Ta det med ro, MSI har en feil i bios slik at tempen vises feil, oppdater bios du Endret 20. august 2004 av John Kåre Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 http://www.msi.com.tw/program/support/bios...?UID=572&kind=1 Link rett til nyeste bios.. Lenke til kommentar
Úber Energized Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 har hatt veldig dårlig erfaringer med flashing av bios i det siste, det er vel ikke noen programmer jeg kan bruke som gjør det for meg? og hvor mye vil temp'en synke med ny bios? Lenke til kommentar
Úber Energized Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 holder på å laste ned liveupdate og lurer på om hvordan dette programmet funker? bare å starte som et vanlig program og følge innstruksjonerne? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Prøv å les readme fila til Liveupdate du Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 er vel amd 64 2800+ han mener... Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Noe du bør lese først denne posten Lenke til kommentar
Migr Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 fy faen et veldig dårlig kjøp! no sliter du faktisk.. eg håper den brenner opp stå på Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 fy faen et veldig dårlig kjøp! no sliter du faktisk.. eg håper den brenner opp stå på Og hva skal vitsen være med det innlegget? Makan til idioti. Det sikreste er nok å flashe i DOS via diskett. Men jeg har selv brukt begge alternativer til det hovedkortet, har flashet kanskje ti ganger nå, mest i Windows, og et par ganger fra diskett. Bare følg instruksene til Live Update-programmet du, og velg det du føler deg tryggest på. Et godt tips for å finne ut om temperaturene stemmer, noe de sikkert ikke gjør, er å ta på kjøleribben til prosessoren. Ved 80 grader er det jævlig varmt og vondt å holde på en slik kjøler. Lenke til kommentar
jke Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Han kan vel si sine meninger Lenke til kommentar
Migr Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 åh hold no kjeften din igjen!du ska faen isje komme her med ditt tryne eg fortelle at d eg mener e idioti!!Man må da for faen ha sine egne meninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå