The_Simpsons Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg har tengt til å skjære litt i kabinettet mitt. Men jeg har ikke dremel. Kan noen si meg hvor man kan få kjøpt en nokså god dremel på internett? Den skal ikke være får dyr. Takker får svar! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Clas Ohlson har ein dremelklon til 200kr. Den er grei, verken meir eller mindre. Kappskivene som følger med er elendige, så eg anbefaler deg å kjøpe ekstra. Om du har tenkt å bruke den mykje, vil eg anbefale deg å kjøpe ein ekte dremel. Edit: Leif Endret 20. august 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
The_Simpsons Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Oki. Takk for svaret. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Denne virker veldig bra. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg har også clasohlson dremelen. Funker bra den(hvis du ser bort i fra kappeskivene) og masse stæsj som følger med også. Hvis du nettop har funnet ut at du skal modde så kjøper du denne. Men skal du bruke den mer proffesjonelt så kjøper du også denne hvis du ikke har råd til en "ekte" da seff Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 kjøpte min på ergo jeg, hvis du ikke har clasohlson i nærheten. Tror det er samme de selger, men den koster 300,- på ergo... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Clas Ohlson har ein dremelklon til 200kr. Den er grei, verken meir eller mindre. Kappskivene som følger med er elendige, så eg anbefaler deg å kjøpe ekstra.Om du har tenkt å bruke den mykje, vil eg anbefale deg å kjøpe ein ekte dremel. Edit: Leif Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 for å si det sånn, så får du det du betaler forr, C O sinn funke fett den, har den selv og funker til det jeg bruker den til, casemod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå