Dkdaffy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 xboxen min støyer endel, og brodern sier at det er vifta og ikke harddisken som bråker. er det mulig å bytte den ut med en mer stillegående vifte? hvor får jeg isåfall tak i en slik? også lurte jeg på å bytte dvdromen med en dvdrom som leser brente cder og sånt. men det eneste jeg fant var samsungdvdromen de hadde på digistore tror jeg det var, til 8-900 kr. og det er jo litt mer enn jeg gidder å gi for den da. er det noe sted de selger den billigere? går det ann å bytte ut dvdromen med en vanlig dvdrom? hva slags dvdrom burde jeg bytte den ut med da? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Du kan bytte ut xboxdvdromen til en pcdvdrom, men du mister da mulighet til å spille originale xboxspill. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det er to vifter som bråker, både cpu og gpu. Her finner du mange tutorials og artikler om emnet. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det er noen Samsung dvd rom`er som kan patches og brukes i Xboxen. Da kan du også spille originalspill, men detter er tidkrevende og vanskelig Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvis du har en gammel Xbox med GPU-vifte, er det den som bråler mest. Overklokking.no har en guide for å bytte GPU-kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå