Dandor Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei, Jeg hadde tenkt meg til å lære meg VB. Men lurer på en ting... Hvor kjøper/finner man VB 6? Har søkt men finner ingen ting ( sikkert bare meg ) Takker for alle svar Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Jeg tror ikke VB6 er gratis, men det er demo-versjon av VB5. Edit: Du kan kjøre koden din med programmet, men du kan ikke gjøre om koden til et eget kjørbart program. Da trenger du fullversjon. Endret 20. august 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Du har ikke vurdert VB.net? Er jo ikke vits i å lære seg programmeringsspråk som er på vei ut... Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Jo da , men i såfall kan jeg laste ned VB 2005 Betaen fra MS og bruke den? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det er fult mulig, men du kan ikke bygge programmet ditt til en EXE- eller DLL- fil. Lenke til kommentar
toss Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 tror du kan det med den versjonen du finner her Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vi lærer VB6 på skolen (elektronikk), de sier at .net er for vanskelig Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vi lærer VB6 på skolen (elektronikk), de sier at .net er for vanskelig Jeg klarer ikke helt se den ekstremt store forskjellen. Logikken er jo den samme i begge programmene, selv om de kanskje har litt forskjellige syntaks. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Logikken er vel at lærerene ikke ennå har kompetanse i VB.NET... Nåvel, på mangen måter kan .NET faktisk være enklere, ettersom man slipper mangen ekle og unødvendige "hacks" for å gjøre selv den enkleste ting sammenlignet med C++. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Logikken er vel at lærerene ikke ennå har kompetanse i VB.NET... Det er vel iallefall forklaringen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå