Dandor Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Halloen der Lurte på om noen kunne hjelpe meg med et Font Size problem? Inni IE blir noen Fonter veldig store og jeg får ikke fixet det Så jeg lurte på om noen andre vet hvordan man fixer dette? her Takker for svar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Vis > Tekststørrelse > Mellomstor Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 20. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Tusen takk Jeg viste alldri om den der Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Om du har et scrollehjul på musen din, kan holde inne CTRL knappen mens du scroller for å kjapt endre font-størrelse opp eller ned. Så vet du det også. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 En av de faktisk meget bra funksjonene i Internet Explorer. Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Opera har også den funksjonen med CTRL+scroll. Zoomer til og med på bilder! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Les mer om dette i denne tråden: Zoom vs Em - for å ikke gå mer off-topic! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Er vel nesten få browsere som IKKE har ctrl+scroll-funksjonen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Er vel nesten få browsere som IKKE har ctrl+scroll-funksjonen. Netscape kansje? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Er vel nesten få browsere som IKKE har ctrl+scroll-funksjonen. Netscape kansje? peiling Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 En av de faktisk meget bra funksjonene i Internet Explorer. Dette er jo en smakssak da IE ikke kan zoome inn på bilder. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) En av de faktisk meget bra funksjonene i Internet Explorer. Dette er jo en smakssak da IE ikke kan zoome inn på bilder. Bilder blir berre utydelige likevel, så sjøl liker eg faktisk IE sin "zoom" funksjon bedre enn den i f. eks opera. edit: om man ser bort ifra at størrelser satt med px ikkje kan forstørrast i IE da, det trekker litt ned. Derfor - bruk ems! Endret 21. august 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Er vel nesten få browsere som IKKE har ctrl+scroll-funksjonen. Netscape kansje? Det er rett, Netscape 7.1 har ikke Ctrl+Scroll, men bruker heller Ctrl + Numpad+ og Ctrl + Numpad-, noe som funker like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå